Hallo @Brendaaaaax , welkom bij de KPN community waar klanten elkaar helpen.
In jouw geval geeft KPN aan dat er met de verbinding niets mis is. Dat klopt ook wel: de verbinding van KPN naar jouw huis is OK.
Alleen, vanaf jouw huisaansluiting over de wifi naar je apparaten gaat het wel mis. Vaak staat de wifi versterker dan verstopt achter andere apparatuur of in de meterkast. Wifi is een radiosignaal en is onderhevig aan storingen door allerlei invloeden van buitenaf: de wifi van de buren, beveiligingsapparatuur en soms zelfs de magnetron.
Het beste kan je eens kijken of het verschil maakt als je je wifi-modem wat zichtbaarder opstelt, en met je apparatuur niet van te ver af verbinding kan maken. Muren en plafonds (zeker gewapend beton) laten ook weinig tot geen wifi-signaal door, dus daar moet je ook rekening mee houden.
Hallo @Brendaaaaax, de wifiverbinding is niet heel snel maak ik op uit jouw gedeelde afbeeldingen. Maak je al gebruik van een wifi versterker zoals KPN Superwifi? Zou je eens de situatie kunnen schetsen? Denk daarbij aan: Waar staat het modem van KPN? Wordt er gebruik gemaakt van een wifi versterker?
Hallo,
Het modem staat in de meterkast, hier is alleen een aansluiting hiervoor op het moment en daar moest die geplaatst worden. Is er nog een optie om Het modem op een andere plek te krijgen?
Ik had eerder ook deze problemen maar na het gebruik van wifiversterkers van Deco was dat opgelost en had ik overal in huis perfecte wifi.
Helaas is het de afgelopen weg bar slecht en ik zou niet weten wat ik kan veranderen hieraan.
Is er nog meer info nodig?
Je kunt eventueel een langere kabel vanaf het aansluitpunt gebruiken om het modem te verplaatsen uit de meterkast.