Skip to main content

Hallo ik lees veel over de ExperiaWifi (Arcadyan) die uit vallen daar heb ik ook veel last van heb er 2, 1 in de kamer en 1 op de slaapkamer.

Je blijf aan het resetten in aan het ergeren dat zal toch niet de bedoeling zijn, ik ben de 74 jaar gepasseerd en weet er wel wat van en betaal iedere maand voor een top Wifi en signaal maar ik hoef toch niet alles zelf te doen.

Maar de KPN moderator spreekt steeds van probeer dit of probeer dat het moet toch in orde zijn ik betaal iedere maand toch.

Heb ook nog een Experiabox V9 misschien geeft deze alle problemen.

Ik heb regelmatig problemen met Google home dat hij geen wifi heeft ook vallen mijn Netwerkschijven uit en dan moet ik de Experiabox weer aan/uit zetten dan ben je net aan het back-uppen en dan loopt alles vast, niet prettig.

Ik wil vragen gaat KPN mij helpen.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@Skippy46 Wat irritant dat je wifi verbinding steeds wegvalt. 

Het is inderdaad niet de bedoeling dat je steeds moet resetten. Wat is precies de reden dat je moet resetten? En als de verbinding wegvalt, krijg je dan ook een melding in beeld met een reden daarbij? 

Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of ik iets voor je kan betekenen. 


De blauwe leds op de experiawifi modems zijn dan uit.

Ik heb het kanaal van 6 naar 11 veranderd terwijl ik dat automatisch heb laten uitvoeren blijft tot nu toe goed.

Gr.