Skip to main content

Wie in de gemeente Lingewaard heeft ook geen enkel signaal meer? Geen groene led op de glasvezel kast.

U heeft het glasvezelkastje al een reset gegeven door de stroom er voor 2 minuten af te halen en weer aan te sluiten? Indien daarna nog geen verbinding ( groen lampje) is er iets mis. Het beste dan even bellen met de klantenservice via 0800-0402 en melden dat u een storing heeft.


Hoi @Heb weer eens een storing en welkom hier op ons forum!
Sinds wanneer heb je geen glasvezelsignaal meer? Ik zie (nog?) geen storing staan voor jouw gemeente/omgeving dus ik kijk graag met je mee. Zou jij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Alles al gedaan. Morgen pas de monteur!!!!!


Sinds een uur of drie vanmiddag 


Ik kijk graag even met je mee @Heb weer eens een storing maar daarvoor heb ik wel jouw gegevens nodig. Zou je je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Gedaan


@Heb weer eens een storing Dank je. Ik kan niet beoordelen waar het misgaat maar er lijkt een probleem met het signaal op jouw lijn te zijn. Ik zie niet direct een algemene storing staan. Dat zal dan door onze monteur nagekeken moeten worden. Ik hoop dat alles snel weer werkt!Â