Skip to main content

Hoi , mijn google nest hub nest is defect 

hij gaat niet meer aan en kan ook niet meer opstarten , microfoon off schakelaar doet wel het lichtje branden maar verder niets , alles geprobeerd maar krijg hem niet meer aan de gang , ben onlangs bij kpn winkel geweest maar die weten ook niet waar ik hem moet laten repareren of omwisselen 

Het is een google nest hub van de unlimited mobiel promotie vorig jaar , wie kan mij berder helpen ?

Hallo @smifje1 

 

Je zou het via Google zelf kunnen proberen: https://support.google.com/googlenest/answer/9901095?hl=nl


Hallo @smifje1 ,

Is deze actie minder dan een jaar (twaalf maanden) geleden? Dan heb je nog garantie. 
 

Neem dan contact op met Sidekix (088 - 6237006, bereikbaar tussen 8:00 – 21:00 uur en op zaterdagen tussen 10:00 – 16:00 uur). Dit is de partij die de welkomstcadeau's voor KPN regelt, zij helpen je verder met nakijken en oplossen van je vraag.

KPN kan dat verder niet voor je regelen. 

Voor meer informatie over welkomstcadeaus kan je in de kennisbank kijken:

 


Wat een gedoe met het nummer van sidekix , ik heb nog wel een paar nummers van sidekix of 088 nummers of 0800 nummers , welk nummer je belt niemand weet welke afspraken er gelden bij defecten en je wordt telkens doorgestuurd met het welles nietes , Niemand neemt hem aan , kpn is hier ook heel slap en onprofessioneel in echt niemand weet er iets van !!!!!

Wel van kadootjes geven maar feedback ? ho maar dan steken we lekker de kop in het zand en geven we niet thuis , ik ben helemaal niet blij met kpn , misschien eens een keer een goede klant tevreden maken en houden en stel je eens professioneel op , sjonge jonge jong 

Een vette dislike !!!  


Hallo @smifje1 

 

Je zou het via Google zelf kunnen proberen: https://support.google.com/googlenest/answer/9901095?hl=nl

Een toen zat ik te chatten met een amerikaan van Google.com , ook niet echt de bedoeling , jullie gokken allemaal leuk maar nogmaals , niemand kent de afspraken van sidekix/kpn en google

Echt heel treurig , ik kom hier niet verder mee , weer een vette dislike !!


Nou de afspraken zijn erg duidelijk, sidekix regelt alles omtrent de extra's die KPN geeft aan nieuwe abonnees. De uitlevering, retouren maar ook het garantieverhaal. Sidekix is te bereiken op 088-6237006 en uw contactpersoon qua reparatie. Uiteraard is het ook mogelijk om direct naar de fabrikant te gaan, met Apple en Samsung doe ik dat zelf altijd wel omdat ik dat prettiger vind.


Nou de afspraken zijn erg duidelijk, sidekix regelt alles omtrent de extra's die KPN geeft aan nieuwe abonnees. De uitlevering, retouren maar ook het garantieverhaal. Sidekix is te bereiken op 088-6237006 en uw contactpersoon qua reparatie. Uiteraard is het ook mogelijk om direct naar de fabrikant te gaan, met Apple en Samsung doe ik dat zelf altijd wel omdat ik dat prettiger vind.

Ja dat dacht je , krijg je een persoon aan de lijn die het niet goed weet. 

Sterker ,ik kreeg een speciaal nummer van kpn betreft sidekix 043-8800150 , heel speciaal weer zon ding die nergens van af weet en mij terugstuurt naar de kpn winkel , ik belde in de auto dus was er nog om de hoek , nee hoor weer welles nietes , snap je dat ik boos ben ? 

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels


Ja dat snap ik want een hardwerkende persoon noem je een persoon die het niet goed weet. Respectvol.

Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels


Ja dat snap ik want een hardwerkende persoon noem je een persoon die het niet goed weet. Respectvol.

Ik kan niet zien of ze hard werkt als ze niet weet waar ze het over heeft 

Over respect gesproken , ik heb daar ieder geval van kpn nog sidekix weinig van vernomen

ja is toch raar zet er iemand neer die niet weet wat er is afgesproken tussen de partijen kpn/sidekix

 


@smifje1 ik vind het een lastige situatie. En snap dat het vervelend is om niet (goed) geholpen te worden.

Wat ik je alleen wel wil vragen is daarbij te letten op de woorden die je kiest om dat te uiten. Ik heb in alle vorige berichten wat woorden aangepast.

Verder sluit ik me aan bij het advies SideKix te bellen. Die gaan over het afhandelen van dingen als defect onder garantie. 


@smifje1 ik vind het een lastige situatie. En snap dat het vervelend is om niet (goed) geholpen te worden.

Wat ik je alleen wel wil vragen is daarbij te letten op de woorden die je kiest om dat te uiten. Ik heb in alle vorige berichten wat woorden aangepast.

Verder sluit ik me aan bij het advies SideKix te bellen. Die gaan over het afhandelen van dingen als defect onder garantie. 

Ik heb sidekix gebeld met het special 043 nummer , ik werd naar de kpn winkel gestuurd (waar ik al bij diversen 2x ben geweest) sidekix heeft geen google nest hub meer liggen dus het houd op , sidekix advies : je raad het al , ik word naar de kpn winkel gestuurd hahahahaha

nu jij weer met jou advies Bram , kom op verras me eens hihihi


@smifje1 ik ga intern contact opnemen om te zien wat ik hier het best voor je aan kan doen.

Steeds heen en weer heeft ook geen zin. Volgende week dinsdag laat ik hier weten wat de uitkomst is. 


@smifje1 ik ga intern contact opnemen om te zien wat ik hier het best voor je aan kan doen.

Steeds heen en weer heeft ook geen zin. Volgende week dinsdag laat ik hier weten wat de uitkomst is. 

Ik hoop dat jij wel verder komt , ik ben radeloos 


@smifje1 ik heb contact gehad en ben je mijn excuses verschuldigd. 

Het proces is als volgt:

Als je apparaat bij ontvangst defect is gaat het contact via Sidekix. Via 088-6237006. Dit geldt ook als je apparatuur niet is geleverd. 
Als binnen 2 weken je apparatuur defect gaat, ook dan gaat het contact via 088-6237006.

Als je apparatuur na deze 2 weken defect gaat dan gaat garantie via de producent. In dit geval is dit Google. 
Je kan via deze pagina van Google over garantie voor de Nest contact opnemen. 

Mijn excuses dat ik dit antwoord niet eerder heb gegeven. Ik begreep vanuit de interne communicatie dat alle garantie via Sidekix zou gaan. Vandaar ook dat ik dit antwoord als juist had aangemerkt. Wel snap ik daarmee nog niet waarom dit advies ook niet op enig moment vanuit Sidekix is gegeven. 

Â