Skip to main content

Ik kreeg zaterdag een mail dat ik Spotify had aangevraagd en dat ik het moest activeren. Werd ook doodleuk een factuur meegestuurd. Ik ben 3 uur bezig geweest om ‘klantenservice’ te bereiken. Maar helaas… Je krijgt of een compleet achterlijke bot in de chat, of je belt klantenservice die automatisch een link stuurt om op te zeggen en vervolgens de verbinding verbreekt. Iemand te woord staan is er niet meer bij!!!

 

Vandaag nog een keer proberen te bellen. Ik heb GEEN Spotify aangevraagd of geactiveerd, en het is me gisteren gelukt om het op te zeggen in mijnKPN. Moet je wel wat moeite voor doen om die optie te vinden. Wat blijkt: je moet sowieso een maand betalen. Ja kom effe! Ik heb niks aangevraagd, niks geactiveerd dus ik ga ook niks betalen. Zorg eerst eens dat de klantenservice normaal iemand te woord staat!!! Graag actie en zorgen dat Spotify verdwijnt uit mijn overzicht. En ik ben echt niet van plan om bijna € 10,- te betalen voor iets dat ik niet aangevraagd of geactiveerd heb!

Graag reactie.

 

 

Beste @nweenink, welkom! Wat een rare situatie dit! Ik begrijp dat jij dit zelf niet aangevraagd hebt? Spotify kan je aanvragen via MijnKPN. Is er wellicht iemand in jouw huishouden die daar gebruik van kan maken? Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, ik kijk graag met je mee. 


Ik woon alleen en ik heb de afgelopen weken niks met mijn account gedaan. Dus hoe die aanvraag Spotify gedaan is is mij een raadsel. Inmiddels heb ik iemand van de helpdesk gesproken. Ik heb niks geactiveerd en er zouden ook geen kosten doorberekend worden.

Ik vraag me wel af waarom het zo moeilijk is om gewoon iemand te spreken te krijgen? Ik heb een aantal keren gebeld, vraag geformuleerd en dan reageert er een achterlijke bot met ‘Ik stuur je een linkje’ en is de verbinding verbroken. Hier ben ik als klant totaal niet mee geholpen!!! Geef op z’n minst de mogelijkheid om alsnog doorverbonden te worden naar de servicedesk want die bots werken voor geen meter. Dit hele gebeuren heeft met drie uur gekost terwijl het in 5 minuten geregeld had kunnen zijn. Bedankt voor de service. Echt heel blij mee!


Dat is heel spijtig om te lezen! Doorgaans krijg je, als je een tweede keer over hetzelfde probleem belt, direct een medewerker aan de lijn. Als je na het ontvangen van het linkje per sms aan de lijn blijft, dan zou je ook doorverbonden moeten worden. Maak ik uit jouw verhaal op dat het nu inmiddels wel opgelost is? Wellicht heeft iemand per abuis een verkeerd contact e-mailadres gebruikt. 


Dank je wel voor je reactie. Ik hoop dat het goed gaat nu. Maar ik wacht eerst de maandelijks factuur wel weer af. Betwijfel of dat goed gaat… en dat zegt denk ik genoeg.

Dank in elk geval voor je reactie.