Goedendag,
Een tijd terug is glasvezel gelegd in Scheveningen. Hier wil ik wel gebruik van maken, dus heb destijds een abonnement afgenomen. Binnen de KPN app kon ik netjes volgen wat de vervolgstappen waren. Op een bepaald moment kwam er zelfs een datum tevoorschijn voor wanneer de kabel het huis zal worden binnen getrokken. Spijtig genoeg is deze datum 3 keer veranderd. Gelukkig werk ik thuis, maar blijft vervelend als je op iemand wacht.
Enfin, dat was rond april. Een maand terug kreeg ik opeens het bericht dat mijn bestelling was geannuleerd. Ik bellen... de bestelling was geannuleerd omdat er al een half jaar geen updates zijn geweest. Lekker handig... klantenservice heeft in elk geval een nieuwe bestelling opgezet voor mij, maar nu wil het zo zijn dat ik nergens meer een bestelling kan zien binnen mijn KPN account. Binnen de app valt al helemaal niets af te lezen. Daar staat alleen maar; volg hier je bestelling... vervolgens staat er niets…
In mijn kpn account zie ik wel 2 maal mijn straat staan... maar verder geen informatie.
Ik denk dus dat het weer hopeloos mis gaat.
Uiteindelijk maakt het ook niet heel veel uit, want ik trek nog prima internet van Ziggo, maar ik ben toch wel erg benieuwd hoe het zo een zooitje kan zijn, en of de boel nou goed loopt, of dat ik weer een nieuwe bestelling moet gaan plaatsen?