Skip to main content

Vorig jaar nov. Kregen wij een aanbod 1 jaar gratis espn  o leuk daar gaan we gebruik van maken al 23 jaar abonnement bij kpn ook leuk dat we dit aanbod krijgen.

Dus wij jaar lang gratis espn afgesloten en in juni hebben we ineens geen espn meer terwijl het tot nov. 2022 zou lopen  wat raar?????

Gebeld en dan zeggen ze sorry kunnen we nu niet voor u aan zetten of u moet een jaar verlegen ik ben 23 jaar bij kpn nooit verlengd of afgebroken en nu verlengen voel me opgelicht heb gewoon nog recht op een half jaar espn maar ze weten  het elke keer weer mooi te brengen  maar wat ze beloven komen ze niet na waardeloos

Vorig jaar nov. Kregen wij een aanbod 1 jaar gratis espn  o leuk daar gaan we gebruik van maken al 23 jaar abonnement bij kpn ook leuk dat we dit aanbod krijgen.

Dus wij jaar lang gratis espn afgesloten en in juni hebben we ineens geen espn meer terwijl het tot nov. 2022 zou lopen  wat raar?????

Gebeld en dan zeggen ze sorry kunnen we nu niet voor u aan zetten of u moet een jaar verlegen ik ben 23 jaar bij kpn nooit verlengd of afgebroken en nu verlengen voel me opgelicht heb gewoon nog recht op een half jaar espn maar ze weten  het elke keer weer mooi te brengen  maar wat ze beloven komen ze niet na waardeloos

 

Was het niet 1 seizoen? 

Kijk eens in je contract voor de zekerheid.

En vul je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in, dan kan een moderater het ook voor je nakijken en je helpen. (duurt een paar dagen, omdat zij het heel erg druk hebben).


Nee was voor 12 maanden heel duidelijk 

Heb contact gehad maar ze kunnen het niet meer aan zetten zeggen ze  of ik moet verlenging afsluiten.

Uit zetten gaat wel dat heb ik gemerkt 


Heeft u misschien onlangs het abonnement aangepast? Want dan vervalt zoiets meestal.

Heeft u mobiel van KPN? Dan kreeg u altijd gratis het Pluspakket of ESPN. Nu bij Hussel niet meer. Maar bij de abonnementen voor Hussel was dat het geval. In die 23 jaar had u dus vele jaren gratis ESPN kunnen hebben. En nu nog als u het thuisabonnement niet aangepast heeft naar Hussel. En u een mobiel abonnement bij KPN heeft.


Niks aan gepast  en staat duidelijk op papier 2 maanden gratis  staat ook niet bij na aanpassing dat het vervalt dat weet ik ook 

Mobiel veel te duur voor mij mobiel kan het goed aan met abonnement van 7,50 

 

 

 


Niks aan gepast  en staat duidelijk op papier 2 maanden gratis ...

2 maanden? Moet 12 maanden zijn zeker? 

Kunt u daar een foto van plaatsen?


 


 

U lijkt hier wel wat veranderd te hebben. Op een normale factuur staat maar 1 maand. Hier staan 2 maanden op. In het bovenste blok zie ik de HD tv-ontvanger niet meer staan. Heeft u die terug gestuurd? 


Het gaat niet om een verandering het is 12 maanden gratis.

Anders had er achter moeten staan bij aanpassing of verandering  abonnement vervalt dit  dat is hier niet van toepassing is tegen mij aan telefoon ook gezegd 

 


Ja... leuk bedacht. Maar helaas vervallen zulk soort acties gewoon heel vaak bij een aanpassing. Zo zit het computersysteem bij KPN gewoonnin elkaar. Alle lopende acties worden gedropt bij een aanpassing.

Misschien kan een KPN medewerker hier op het forum u er nog een paar maanden bij geven.

Achter "Sneller Internet" staat ook geen "korting zolang je abonnement loopt" meer. Klopt dat? Ik zie niet welke prijs er achter staat...


Klopt sneller internet is ook vervallen na dat ik mijn interactieve kastje om gewisseld heb voor een Digitenne kastje maar daar stond het ook achter dat dit zou vervallen bij een wijziging bij espn niet!!!!

En sneller internet werkte hier niet heb monteur gehad die zei is dat u het gratis krijgt anders uit zetten want werkt hier niet . Dus heb dit ook uitgezet nu  eind van de maand als goed is glasvezel hopelijk werkt dan alles beter 


Hoi @beuk44, ik heb zo nog geen gegevens van je. Ik kan dus niet alles inzien. Maar is de actie niet al verlopen? Er was vorig jaar namelijk een actie van 9 augustus tot en met 29 augustus 2021. Dus die actie is al afgelopen. Net zo 3 weken geleden.