Skip to main content

Ik heb last van af en toe  stil staand beeld  heb ik daar alleen last van 

U bent zeker niet de enige. 

 

Er zijn meerdere lopende topics over vele problemen en tekortkomingen van de TV+ box.

Zoek maar eens op TV+


Hoi @sstoppelenburg, via wifi of bedraad? Zijn het specifieke zenders of alle? Box is ook herstart etc? 


Hoi @sstoppelenburg, via wifi of bedraad? Zijn het specifieke zenders of alle? Box is ook herstart etc? 

Ik zit bedraad  en toch nog af en toe stil staand beeld een paar seconde op  RTL 8   en BBC FIRST voor zo ver ik gezien heeft


Hoi @sstoppelenburg, via wifi of bedraad? Zijn het specifieke zenders of alle? Box is ook herstart etc? 

Ik zit bedraad  en toch nog af en toe stil staand beeld een paar seconde op  RTL 8   en BBC FIRST voor zo ver ik gezien heeft

Ook nog sins de laaste updates als ik opstart blijf hij hange op kpn logo moet stroom er af halen en dan start hij weer op  niet zo makkelijk 


Box nog weer eens gereset? Maakt dat nog verschil?


Box nog weer eens gereset? Maakt dat nog verschil?

Bij mij niet    


Jammer dat het niet geholpen heeft. 😞 Betreft het nog steeds alleen die paar zenders die je noemt. Of alle? 


Jammer dat het niet geholpen heeft. 😞 Betreft het nog steeds alleen die paar zenders die je noemt. Of alle? 

 

Het is zo af en toe   wel hinderlijk   maar ook wel een dag dat we geen last heben  


Irritant is het zeker, begrijp ik goed. Gelukkig niet hele dagen door. 

Bekabeld aangesloten of via de wifi? Want dan kan je de andere optie nog proberen. Gebruik wifi alleen als je een Box 12 hebt of SuperWifi 2.0.


Het word tijd dat wij ook box 12 krijgen met super wiffi   ik heb de v10 nog en zit bekabeld  


Hoe komt het als ik de box voor het eerst smorgens aan zet het kpn logo komt en dan wordt geladen en dan niet meer verder gaat dan moet ik de stroom er af halen voor hij weer op start  voor mijn vrouw niet makkelijk.       nog meer mense met dit probleem 


Waar stopt die precies? En heb je de eco stand aan of juist uit? Want hij start ook eerst op met het Android logo en daarna het KPN logo.


Waar stopt die precies? En heb je de eco stand aan of juist uit? Want hij start ook eerst op met het Android logo en daarna het KPN logo.

Ik krijg kpn logo met zenders worden geladen  zo blijf hij staan dan stroom er af en dan gaat hij verder en de box sta op snelle start 

 


Hoe lang blijft hij anders hangen dan?

En gebruik je de eco stand?


Hoe lang blijft hij anders hangen dan?

En gebruik je de eco stand?

Sta niet op eco   het gekste is dat  hij het niet altijd doe  ben ik nu achter gekomen  zo om de paar dagen dat hij niet door wil starten  dan stroom er af en hij werk weer 

 


Hoe lang blijft hij anders hangen dan?

En gebruik je de eco stand?

Sta niet op eco   het gekste is dat  hij het niet altijd doe  ben ik nu achter gekomen  zo om de paar dagen dat hij niet door wil starten  dan stroom er af en hij werk weer 

 

Vandaag  weer het probleem box startte weer niet door kpn logo en er bij zenders worden opgeladen verder gaat hij niet stroom er maar weer af en dan gaat hij weer verder  groot probleem voor mijn vrouw die weet niet hoe dat moet dus kpn doe er wat aan alsjeblieft 


@sstoppelenburg Dat is inderdaad een vervelend probleem. Ik zie dat je meerdere tv-ontvangers in huis hebt. Wil je eens proberen om de ontvangers met elkaar om te wisselen om te bekijken of het probleem meeverhuist?


@sstoppelenburg Dat is inderdaad een vervelend probleem. Ik zie dat je meerdere tv-ontvangers in huis hebt. Wil je eens proberen om de ontvangers met elkaar om te wisselen om te bekijken of het probleem meeverhuist?

Ik heb alles al geprobeerd box reset  andere box    het blijft    nu  de nieuwe  updates  geïnstalleerd hoop dat dat help 


Dat hoop ik ook. Als dit niet het geval is kan je altijd nog de ontvanger omwisselen natuurlijk. 


Dat hoop ik ook. Als dit niet het geval is kan je altijd nog de ontvanger omwisselen natuurlijk. 

Oke  ik hoop dat het gaat gaat komen  


Ik heb nog een probleempje als de box op de slaapkamer een week  uit gestaan heeft  brand het lampje oranje  als ik hem dan aan zet doet hij het niet hij blijft dan hangen  en gaat niet meer verder moet hem op starten met de peper clips  dan alles weer op nieuw instellen voor hij weer werk  licht dit bij mij of schakelen jullie iets uit 


Oranje? Dat kleine lampje boven op de tv-ontvanger? 
En waar blijft de ontvanger hangen? Hoe is de ontvanger aangesloten? 

Even van het stroom is niet voldoende?


Ja het lampje voor op de box  brand dan oranje en als ik hen dan aan zet krijg ik een klein schermpje van de als en dan gegevens  op halen  en dan mooi niets meer stroom er af help niet moet echt met peper klip  reset doen dan werk hij weer 

Het is net of de box bij kpn van het net is gehaald

En op nieuw opstarten weer gezien word


Het lampje is niet rood? Want bij mijn weten brandt het rood wanneer de ontvanger uit is en groen wanneer de ontvanger aan is. 

In ieder geval komt de nieuwe update eraan. Benieuwd of het daarna nog zo is. 


Staat de modem dan in eco mode?