Ik heb last van af en toe stil staand beeld heb ik daar alleen last van
modem staat niet in eco
Het lampje is niet rood? Want bij mijn weten brandt het rood wanneer de ontvanger uit is en groen wanneer de ontvanger aan is.
In ieder geval komt de nieuwe update eraan. Benieuwd of het daarna nog zo is.
bij mij word het lampje als de box uit sta rood maar als de box een week uit sta word het lampje oranje en dan start de box niet meer normaal op is alleen op de slaapkamer om dat die tv niet veel gebruid word
Updates gedaan nu rtl 4 last van stilstand beeld
Ik herken dat oranje lampje niet. Ik ken alleen rood bij uit en geel bij aan.
Heb je de ontvanger al eens omgeruild met de andere? Verhuist het probleem dan met de ontvanger mee?
Ik herken dat oranje lampje niet. Ik ken alleen rood bij uit en geel bij aan.
Heb je de ontvanger al eens omgeruild met de andere? Verhuist het probleem dan met de ontvanger mee?
ik heb dat oranje lampje ook nog niet gezien een box staat zeker al een week uit en is nog steeds rood.
Heb ik zeker een bijzondere
Ik heb het al twee keer meegemaakt moet dan box rezeten met peperklips om weer werkend te krijgen
Dat zou maar zo kunnen. Heb je beide ontvangers al van plek omgeruild?
Nog niet omgeruild heb in de woon kamer geen last daar werk alles goed ik wacht nog even af of de updates wat gedaan heeft aan mijn probleem je hoor het als het probleem weer voor doe dan maak ik wel een foto van. Het scherm wat hij aan geef
Ja helemaal goed. En dan ben ik ook benieuwd of het blijft als je de ontvangers omruilt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.