Skip to main content

Ik heb last van af en toe  stil staand beeld  heb ik daar alleen last van 

modem staat niet in eco


Het lampje is niet rood? Want bij mijn weten brandt het rood wanneer de ontvanger uit is en groen wanneer de ontvanger aan is. 

In ieder geval komt de nieuwe update eraan. Benieuwd of het daarna nog zo is. 

bij mij word het lampje  als  de box uit sta  rood   maar als de box een week uit sta  word het lampje oranje   en dan start de box  niet meer normaal op     is alleen op de slaapkamer  om dat die tv niet  veel gebruid  word


Updates gedaan nu  rtl 4  last van stilstand beeld    

 


Ik herken dat oranje lampje niet. Ik ken alleen rood bij uit en geel bij aan. 

Heb je de ontvanger al eens omgeruild met de andere? Verhuist het probleem dan met de ontvanger mee?


Ik herken dat oranje lampje niet. Ik ken alleen rood bij uit en geel bij aan. 

Heb je de ontvanger al eens omgeruild met de andere? Verhuist het probleem dan met de ontvanger mee?

ik heb dat oranje lampje ook nog niet gezien een box staat zeker al een week uit en is nog steeds rood.


Heb ik zeker een bijzondere  

Ik heb het al twee  keer meegemaakt  moet dan box rezeten  met peperklips  om weer werkend te krijgen 


Dat zou maar zo kunnen. Heb je beide ontvangers al van plek omgeruild?


Nog niet omgeruild  heb in de woon kamer geen last daar werk alles goed  ik wacht nog even af  of de updates wat gedaan heeft aan mijn probleem  je hoor het als het probleem weer voor doe  dan maak ik wel  een foto van. Het scherm wat hij aan geef 


Ja helemaal goed. En dan ben ik ook benieuwd of het blijft als je de ontvangers omruilt.