Skip to main content

Heb dezelfde ervaring met bovengenoemde TV. Genoemde code's werken niet.

Ik heb een afstandsbediening met zwarte achterkant.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

@Roland69 Welkom op het forum. 

Wat lastig dat het niet lukt om je afstandsbediening te koppelen. Het lukt dus ook niet via onze "afstandsbediening koppelen" pagina? 


Haal bij je B&O dealer een IR oogje, kan je die ab van KPN in een hoek leggen en hoef je dat ding nooit meer aan te raken. En dan kan je je andere apparaten ook blijven bedienen of denk je dat dat mogelijk is met die KPN ab?

PS Puc code kreatel werk ook!


@Roland69 Welkom op het forum. 

Wat lastig dat het niet lukt om je afstandsbediening te koppelen. Het lukt dus ook niet via onze "afstandsbediening koppelen" pagina? 

Nee dat lukt ook niet.


Haal bij je B&O dealer een IR oogje, kan je die ab van KPN in een hoek leggen en hoef je dat ding nooit meer aan te raken. En dan kan je je andere apparaten ook blijven bedienen of denk je dat dat mogelijk is met die KPN ab?

PS Puc code kreatel werk ook!

Ik heb een IR oogje, maar soms heb je de KPN afstandsbediening liggen als je terug kijkt en wilt door spoelen, dan is het wel handig dat de KPN afstandsbediening ook werkt voor het geluid.


Haal bij je B&O dealer een IR oogje, kan je die ab van KPN in een hoek leggen en hoef je dat ding nooit meer aan te raken. En dan kan je je andere apparaten ook blijven bedienen of denk je dat dat mogelijk is met die KPN ab?

PS Puc code kreatel werk ook!

Wat is PS Puc code kreatel, dat ken ik niet

 


Je kunt bij dat IR oogje een apparaat opgeven wat bedient moet worden. En die KPN dingen reageren ook op die kreatel net als ..2260. Dat is de puc code. (Periphical Unit Control). En bij mijn weten kan je alle dingen ook met je B&O ab doen, heb je tenminste iets van gewicht in de handen..