Skip to main content

Ik heb de kpn+ nu en dat opnemen dat gaat steeds niet goed. 
maar er een nieuw seizoen gaat beginnen dan moet ik dat steeds weer opnieuw instellen. Zwaar irritant is dat. 
dat had ik niet met het kastje van Telfort ( ook kpn ) 

wanneer gaan jullie dat systeem aanpassen kpn zodat het gewoon werkt zoals het hoort??

en dat komt niet omdat elk seizoen een ander nummer of zo hebt. 

Nou, er is een zender die er een handje aan heeft om de naam te wijzigen van een seizoen. Heb ik net S3 weer ingeregeld, zie ik S4 met weer andere titel.

Nou, er is een zender die er een handje aan heeft om de naam te wijzigen van een seizoen. Heb ik net S3 weer ingeregeld, zie ik S4 met weer andere titel.

Dat heeft er niets mee te maken. Ik had het met het Telfort kastje nergens last van en dat is ook van kpn. 
het zit juist in de software van het kpn kastje 

Voor het opnemen van een hele serie, maakt ons systeem gebruik van een SerieID. Dit is een unieke code die de naam van de serie, het seizoen en het afleveringsnummer bevat. Dankzij dit SerieID herkent het systeem welke afleveringen bij elkaar horen, en worden ze netjes gebundeld in je persoonlijke opnamelijst.

Soms veranderen zenders deze SerieID’s, bijvoorbeeld door de seizoensinformatie aan te passen (bijvoorbeeld van "seizoen 24" naar "seizoen 2024"). Het systeem ziet dit als een andere serie, waardoor de opnames stoppen.

Als je merkt dat de opnames zijn gestopt, is het raadzaam om de serie-opname opnieuw in te stellen. Dit zorgt ervoor dat je weer alle afleveringen kunt opnemen, zelfs als de SerieID is veranderd.

Meer weten over hoe opnames bij KPN werken? Lees dan dit artikel: Problemen met opnames bij KPN? Zo los je ze stap voor stap op!.

Voor het opnemen van een hele serie, maakt ons systeem gebruik van een SerieID. Dit is een unieke code die de naam van de serie, het seizoen en het afleveringsnummer bevat. Dankzij dit SerieID herkent het systeem welke afleveringen bij elkaar horen, en worden ze netjes gebundeld in je persoonlijke opnamelijst.

Soms veranderen zenders deze SerieID’s, bijvoorbeeld door de seizoensinformatie aan te passen (bijvoorbeeld van "seizoen 24" naar "seizoen 2024"). Het systeem ziet dit als een andere serie, waardoor de opnames stoppen.

Als je merkt dat de opnames zijn gestopt, is het raadzaam om de serie-opname opnieuw in te stellen. Dit zorgt ervoor dat je weer alle afleveringen kunt opnemen, zelfs als de SerieID is veranderd.

Meer weten over hoe opnames bij KPN werken? Lees dan dit artikel: Problemen met opnames bij KPN? Zo los je ze stap voor stap op!.

Met het kastje van Telfort is er niet mee aan de hand. 
die neemt gewoon op van seizoen 1-2-3 achter elkaar zonder deze opnieuw te moeten activeren. 
En dat is ook gewoon van kpn. 
Als jullie dan van kpn het kpn+ kastje met de zelfde update upgraden dan is er niets aan de hand. 

Dat zal helaas niet gaan, omdat het op een andere manier werkt.

hoe kan ik de kpn + kastje weer omruilen dat ik die van de telfort weer in mijn bezit krijgt??

ik heb het uit laten zoeken. 

dat is gewoon mogelijk

Beste ​@Denise van KPN  vooral met het volste respect vooral naar jou toe. 

Maar het antwoord dat je hebt gemarkeerd is niet anders dan een antwoord in een gelijke anologie, waarom het bij KPN niet mogelijk is net zo snel naar Moskou te gaan als met de KLM. 

Antwoord van jou: “Omdat KPN alleen paard en wagens gebruikt.”, leuke reactie maar hierop zat de vraagsteller niet te wachten, alleen een bevestiging van ………………………………..  
Ik weet niet of je dat mag, maar laat KPN via jou zeggen: “Wij willen hier niet in investeren (de reden is aan KPN). Wij willen gebruik blijven maken van ons paard en wagen systeem. “

@dommeke Op dit moment is dit simpelweg hoe het werkt. Daar kunnen we op dit moment niets aan veranderen. ​@nside vraagt om dezelfde update op de KPN TV+ als op de Telfort tv-ontvanger. Dat gaat niet, want het zijn 2 compleet verschillende systemen. Maar daarmee wil ik niet zeggen dat het überhaupt nooit gaat werken zoals ​@nside graag zou willen. Wie weet. Voor nu zullen we het moeten doen met hoe het nu werkt.

hoe kan ik de kpn + kastje weer omruilen dat ik die van de telfort weer in mijn bezit krijgt??

Dit is helaas niet mogelijk, ​@nside. Eenmaal over naar KPN TV+ kan je niet meer terug.

Reageer