Skip to main content

Donderdag 26 november 12.51 uur kreeg ik storing (geen tv en internet meer) Op de site stond einde 26 november 17.00 uur. Om 17.30 uur gebeld omdat ik nog steeds storing had en bij de klantenservice wisten ze niet hoever het ermee was. Ik had 06 nummer ingevuld om op de hoogte te worden gehouden. Om 20.45 uur nogmaals gebeld omdat de storing nog steeds niet was opgelost en op de site stond 17.00 uur????

Na veel heen en weer gepraat en van alles uit te hebben geprobeerd kwam de medewerkster tot de conclusie dat de modem kapot was door de storing. Een nieuwe op laten sturen en pas zaterdag 28 november om 14.00 uur gekregen. 

Donderdag avond om 21.30 uur (4.5 uur later dan einde storing melding) kreeg ik 2x hetzelfde sms-je dat de herstelwerkzaamheden uitliepen, tot op heden nog geen sms gekregen met einde storing zoals de klantenservice medewerkster vertelde.

Dus mijn vraag waar kan ik compensatie aanvragen voor de niet geleverde diensten? 

Dat zouden dan 2 dagen zijn. Klopt dat? Uitgaande van 60 euro abonnementsgeld zou je dan 4 euro compensatie krijgen ofzo...


Maar waar kan ik dit aanvragen?

 


Hoi fem, welkom hier. 

Een zeer terechte vraag. Een vergoeding kun je hier aanvragen, het gaat om de kosten van je abonnement voor die dagen. 

Â