Skip to main content

Nou blijkt dat meerdere klanten een voucher voor een film hebben ontvangen?

ik heb niet eens een email mogen ontvangen? Geen sorry of excuses.

En mensen met Hussel vallen er ook niet onder?

Heb dit moeten opzoeken, waarom heb ik daar niets over ontvangen?

Gaat weer mis…

 

Kpn klanten die het basispakket van Interactieve TV kopen, krijgen meer dan een maand lang gratis toegang tot acht zenders uit het aanvullende Pluspakket. Dit zijn de zanders Nick Jr., Nick Toons, Nick Music, Discovery Science, MTV Music, Eurosport 2, Animal Planet en Comedy Central Extra. De zenders zijn alleen afkomstig van de mediagroepen ViacomCBS en Discovery Inc. Zij kunnen hierdoor bijvoorbeeld naar een meer completer verslag van het Grand Slam tennistoernooi Australian Open kijken. 

 

ESPN

Daarnaast krijgen alle Interactieve TV-klanten dit weekend toegang tot alle kanalen van het aanvullende abonnement ESPN Compleet. Hierdoor kan live naar wedstrijden van Ajax, PSV, Feyenoord en AZ gekeken worden. KPN-klanten die zowel toegang tot het Pluspakket als ESPN Compleet hebben, krijgen een voucher voor een gratis film uit een speciale selectie. Het compensatie-aanbod is door KPN aan Totaal TV bevestigd.

 

Hoi @NicolevandenBroek62 . Wat vervelend dat je hier niks van hebt ontvangen.

Kan het zijn dat je een ander contact e-mail adres hebt ingesteld?


Hoi @NicolevandenBroek62 . Wat vervelend dat je hier niks van hebt ontvangen.

Kan het zijn dat je een ander contact e-mail adres hebt ingesteld?

 

Nee, ik heb alles juist ingesteld.

Maar ik laat het rusten en ben aan het kijken naar een overstap. Ben klaar met al die problemen en het nog steeds traag werkende internet én tv. Het was zo goed, voordat ze deze update deden. Zó ongelofelijk stom!!