Skip to main content

Ik heb dagelijks problemen bij gebruik KPN tv app, voortdurend stopt de uitzending of moet steeds deel herhalen om weer verder te gaan. WiFi en internet is ok. 

Hi Vriesda, 

Wat vervelend dat de app steeds vastloopt.  Voor de duidelijkheid, gaat het om de app die op je televisie installeert? Of de app op je telefoon. Krijg je dan ook een bepaalde foutmelding te zien? En wat gebeurt er als je de televisie met een kabel op de modem aansluit in plaats van WiFi?


Het is de app op m’n iPad 


Het is de app op m’n iPad 

 

  • na een trage start kan ik paar seconden (soms minuten) kijken, daarna:
  • groene draaiende cursor in beeld verschijnt en maar wachten tot uitzending weer oppakt
  • Heel vaak zeer slecht beeld, niet scherp
  • of de uitzending start naar enkele minuten ervoor maar ook stukken van reclameblok of volgende programma en dit patroon herhaalt zich steeds

Het is de app op m’n iPad 

 

  • na een trage start kan ik paar seconden (soms minuten) kijken, daarna:
  • groene draaiende cursor in beeld verschijnt en maar wachten tot uitzending weer oppakt
  • Heel vaak zeer slecht beeld, niet scherp
  • of de uitzending start naar enkele minuten ervoor maar ook stukken van reclameblok of volgende programma en dit patroon herhaalt zich steeds

Dankjewel voor deze informatie. Zou je het ook kunnen testen op een ander draadloos apparaat? Mobiele telefoon bijvoorbeeld. Puur om te kijken of het daarop wel goed werkt. 


Getest en daar doet zich het zelfde probleem voor. Het is echt waardeloos. Hoezo overal tv kijken waar je maar wilt?Kan ik net zo goed m’n abonnement opzeggen….


Getest en daar doet zich het zelfde probleem voor. Het is echt waardeloos. Hoezo overal tv kijken waar je maar wilt?Kan ik net zo goed m’n abonnement opzeggen….

Dat willen we ook weer niet hebben. Gebeurt dit ook als je WiFi uitschakelt en op de mobiele data overgaat? 


Ja idem dito


Ja idem dito

Kort samengevat: op meerdere mobiele apparaten, zowel via WiFi als mobiel internet loopt de iTV app vast? Dat is namelijk erg gek! Aangezien het om een iPad gaat, neem ik aan dat je daar een simkaart in hebt als je je het zonder WiFi hebt getest? 

Zou je voor de zekerheid de app willen verwijderen en opnieuw willen installeren?