Skip to main content

Dagelijks valt mijn beeld weg, beeld hapert en valt daarna uit met foutcode 303.

ontvanger opstarten lost het probleem op, maar 10 minuten later repeteert het probleem zich weer.

ontvanger is bekabeld aangesloten op experia box v10.

 

Hoi @TimvBergen, welkom op het Forum. Sorry dat ik nu pas toe kom aan je topic, het is momenteel erg druk dus vandaar. 

 

Goed dat je zelf al het één en ander geprobeerd hebt. Ik lees dat opnieuw opstarten maar kort lijkt te helpen. Ik wil je daarom adviseren om de tv-ontvanger een harde reset te geven. Onder ‘2. Reset de tv-ontvanger’ lees je hoe je dat kunt doen. Laat je weten of het geholpen heeft? 


Ik heb inmiddels ook via de chat contact gehad. Als oplossing heb ik een nieuwe tv ontvanger gekregen, maar helaas nog steeds hetzelfde probleem.


Balen dat de nieuwe tv-ontvanger het probleem niet heeft verholpen. Dan lijkt het probleem toch in jouw verbinding te zitten. Foutcode 303 betekent namelijk dat de tv-ontvanger geen verbinding heeft met het modem. Je kunt dit vaak eenvoudig zelf oplossen. Volg daarvoor het stappenplan op de pagina voor foutcode 303.


Die herstelprocedure van foutcode 303 kan ik inmiddels dromen, kan natuurlijk niet zo zijn dat ik dit iedere keer als ik de tv aanzet moet doorlopen. De klantenservice heeft inmiddels een geheel nieuw modem toegestuurd, mogelijk dat dit het probleem verhelpt.


Dat zou inderdaad niet nodig moeten zijn. Je krijgt dus al een nieuw modem toegestuurd, dat is fijn. Hopelijk lost deze het probleem op! Anders hoor ik het natuurlijk graag.