Skip to main content

Al eerder wat probleempjes met de ontvanger. Vanavond dan ineens code F842. 
Alles geprobeerd, na ophalen 10% direct weer de code. Testen uitgevoerd. Veel heeft rood kruis. 
Modem ook even uit en aan. Niets helpt.
Ondersteuning programma online ingevuld. Conclusie, ontvanger kapot en omruilen. 
Ach, modem is niet jong meer. Kan gebeuren. 
Omruil actie online gestart, melding levering vanaf 9 juni. Pardon… ?  Bijna 3 weken? 
Enige suggestie voor een snellere levering? 

Even bellen met KPN.

Er zat weinig anders op. Dus vandaag gebeld met KPN.

Ontvanger wordt omgeruild (wordt de VIP 5202). Levering nu binnen een dag.

Voor KPN:

Online melden dat het bijna 3 weken gaat duren voor de nieuwe ontvanger komt betekent dat klanten gaan bellen. Onnodige telefoontjes dus. Zonde van mijn tijd. En ook meer drukte voor KPN Call Center. 
Ontvanger binnen een dag (en niet na 19 dagen) zou toch ook online aangeboden moeten worden.

Hoi ​@An-DH, zo lang hoort het niet te duren inderdaad! Gelukkig heb je een snellere weg gevonden, dit kan vaak ook via een terugbelafspraak of via een van onze winkels. Maar ook online zou dat sneller moeten gaan dan je screenshot aangeeft. Wat was de link waarmee je dit kreeg? Dan kan ik kijken of daar naar gekeken kan worden.

Dag Jasper, 

Een link? Daar kan ik je niet meer mee helpen. Na jullie ondersteuning programma om de issue op te lossen kwam het oordeel: “Ontvanger is defect”.

Klik “hier” voor omruilen. Op die link geklikt, keuze voor bezorgen gemaakt (PostNL afhaalpunt). En toen kwam die melding. Zelfs een 2e keer opnieuw het parkour doorgelopen. Want 19d was erg lang. Maar gewoon weer hetzelfde resultaat. 

De KPN Medewerker heeft gisteren voor hetzelfde afhaalpunt gekozen. Vandaag zou ik de ontvanger al kunnen afhalen. Bericht hierover al ontvangen. Dus aan het afhaalpunt (dat het gesloten is bv) kan het ook niet liggen. 

Dank je voor de toelichting ​@An-DH, ik heb het doorgegeven zodat het bekeken kan worden!

Als je die ontvanger opgehaald hebt kan jij in ieder geval weer kijken. En hopelijk kunnen we zo'n wachttijd voor anderen voorkomen.

Reageer