Skip to main content

we hebben digitale televisie van kpn op 1 televisie,

ik wil op de tweede en derde tv ook digitale televisie

wat heb ik nodig?

Goedemiddag @Pauline-1960, welkom! Daar heeft u ook tvontvangers voor nodig, maar als uw internetsnelheid te laag is dan gaat dat niet lukken ben ik bang. Iemand van KPN of een andere medewerker kan u hier zeker meer informatie over geven, dit is wat ik ervan weet.


TV kijken kan ook met een laptop (via tv.kpn.com) of smartphone of tablet. Met Chromecast dan ook op 'grote’ tv te gebruiken. Scheelt weer € 5 per maand extra per ontvanger. (helaas is er nu storing met KPN ITV en Chromecast.)


TV kijken kan ook met een laptop (via tv.kpn.com) of smartphone of tablet. Met Chromecast dan ook op 'grote’ tv te gebruiken. Scheelt weer € 5 per maand extra per ontvanger. (helaas is er nu storing met KPN ITV en Chromecast.)

Goede tip @PeterG! Daar had ik nog niet bij nagedacht, maar dat klopt inderdaad nu ik er zo over nadenk!


HI Pauline, welkom hier. 

Je kunt ook even controleren wat de snelheid op je adres om te kijken of meerdere ontvangers mogelijk is. 


 I hadn't thought about that yet, but that's right now that I think about it like that!