Skip to main content

Ik heb een probleem met Edge en IPTV op mijn desktop. Ik kan alleen de publieke zenders (Ned 1,2,3) bekijken. Onder Chrome werkt alles wel correct. Ik heb de browser geschiedenis verwijderd, geen succes.

De foutmelding staat in de titel.

Goedemiddag @gannigman, speelt dit probleem nog altijd in de browser Edge? Het is helaas erg druk op het forum, vandaar dat je pas reactie krijgt van een KPN moderator.


Ja hoor de foutmelding komt nog steeds voor voor alle niet publieke zenders.


Ik kan geen itv kijken net nu er Ajax / psv op is. Lekker weer dit kpn, zoveelste ervaring die fucked up is


Ja, hier ook last van. En weer gebeurt het op cruciale momenten. Ajax -PSV. In het verleden bij populaire programma's klapt bij KPN alles eruit. Ik verwacht dit straks ook weer tijdens het WK 2022. Net zoals de voorgaande EK's en WK's. Zijn gewoon capaciteitsproblemen. 

 


TV kijken werkte gewoon via de ontvanger. Die je natúúrlijk ook in gebruik hebt 😉😁.

Er was een, korte, storing bij iTV Online. Vanaf 17:18 werkt het weer.


Er was inderdaad een storing met ITV online. Oplossing is dan om via de ESPN website te kijken. Live | Video's | Watch ESPN


Oh. Ja, dat kan, @HansaanZet .

Maar ik gebruik dan liever de app op mijn telefoon, want die ondersteunt chromecast. Dat doet de website niet.

(dit is de startpagina van espn watch: https://www.espn.nl/watch/ )