Skip to main content

Sinds enige tijd ervaar ik problemen met de beeldweergave door de KPN TV+ box welke ik in de testperiode niet had.

Inmiddels al vele, zo niet alle, beeldinstellingen geprobeerd maar ik blijf, o.a. in de gezichten maar ook bij andere dingen, te weinig detail zien en dan is dat een onnatuurlijke weergave. Zet ik de TV aan op het coaxsignaal van Ziggo of kies ik voor de KPN Vip 5202, dan is dit niet aan de orde! 

Ik krijg zelf nu ook de indruk dat het echt alleen aan de Box ligt! Ik vraag me dan ook af waarom de tv-box zoveel beeldinstellingsmogelijkheden moet hebben. Mijns inziens wordt het er daardoor niet beter op en kun je de beeldinstellingenhet beter aan de Tv zelf over laten! 

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

@0011

Wat gebeurd er als je de HDR uitzet?

 

Admin: enkele reacties hierna verborgen omdat die niet meer relevant zijn nadat Joop dit bericht heeft bewerkt :)


@0011

Wat gebeurd er als je de HDR uitzet?

 

@joop2011 Uiteraard ook de (alle) instellingen, ook die naar SDR al geprobeerd en dat biedt geen soelaas! Natuurlijk loopt de Vip 5202 via de glasvezelaansluiting en niet via de coax misschien niet duidelijk door mij verwoord! 

Soms laat ik de TV+ box via PiP op dezelfde zender meelopen op de Loewe TV en is het onderscheid/verschil met de andere apparatuur duidelijk zichtbaar!