Skip to main content
Een nogal ruime vraag, maar ik ben nieuwsgierig naar ervaringen met de draadloze verbindingsset.



Admin: titel aangevuld ter verduidelijking

Hoi @Robski

Het kan goed gaan en dan werkt het mooi, maar het kan ook misgaan.

Het is van vele factoren afhankelijk of het goed gaat.

De voorkeur gaat altijd uit naar bedraad aansluiten.

Het is sneller en betrouwbaarder.
Ik heb al weer een jaar of 5 DVS. Eerst de 200 en nu de 650. Na enige problemen in het begin later nooit meer problemen gehad. Ik zou gewoon een set bestellen en mocht het niet (goed) werken dan kun je de set binnen 14 dagen retourneren.

Wat is beter dan DVS1200 voor goed beeld op je smart  tv


Wat is beter dan DVS1200 voor goed beeld op je smart  tv

Eigenlijk beantwoord je het zelf al. Daarom een wedervraag. Wat smaakt meer naar vlees, echt vlees of kunstvlees. 

Een DVS heet draadloos, maar het is niet draadloos. De verbinding wordt gelegd over de hiervoor ongeschikte electriciteitsdraad in huis. 

Ja sommige mensen vinden de smaak van kunstvlees beter dan van echt vlees. Over smaak valt niet te twisten. 


Wat is beter dan DVS1200 voor goed beeld op je smart  tv

Hallo @Harmanne , rechtstreeks bekabeld tussen modem en tv decoder en tussen modem en tv-toestel.

 

 


Wat is beter dan DVS1200 voor goed beeld op je smart  tv

Hallo @Harmanne , rechtstreeks bekabeld tussen modem en tv decoder en tussen modem en tv-toestel.

 

 

Maar Jan, (ik weet best dat jij het ook wel weet, alleen om de in Nederland versluierende werking van sommige kreten zichtbaar te maken). 
Dat is toch met een DVS ook zo. Gebruik maken van een DVS is uiteindelijk een  verbinding over kabels tussen een Istra en de TV. 


@CorL , Maar niet rechtstreeks, er zitten dan 2 stappen tussen, de twee DVS’n die de data gaan doorsturen.

Zoals @JanD zegt rechtstreeks vervallen die extra stappen en zit de kabel direct op de router en het eind apparaat zonder die tussenkomst van die we werken hier wel of toch niet goed adapters.:wink: