Skip to main content

Ik snap er niets meer van… en heb nu veel vragen:

Bij Telfort betaalde ik €59,63. Dit was ook zo bij de eerste factuur van KPN. Specificatie was ook duidelijk.

Laatste factuur van KPN is nu €58.63 met een onduidelijke specificatie.

Als ik nu over wil stappen naar KPN Hussel (ik wil graag nieuwe bluetooth-ontvangers; andere vraag inderdaad: worden deze dan ook omgeruild?) zie ik dat ik op MijnKPN nu €48,63 betaal ????

Na overstap betaal ik dan  €64,50 (ben de 2de gratis ontvanger dan kwijt) maar heb dan ook de optie Bellen aan staan en kan ik niet uitzetten. Hier wil ik ook graag vanaf.

Als ik dan bellen uit kan zetten en bluetooth ontvangers krijg dan betaal ik €62,50 per maand en dus maar 3 of 4 euro meer dan nu. Klopt dit?

 

Ik begrijp dat je kijkt of je over kunt stappen naar Hussel omdat je dan een 4K-ontvanger kunt krijgen @TjallingH. Klopt dit? Of had je een andere tv-ontvanger in gedachten. Een 4K-ontvanger (per stuk) is €2,50 per maand duurder dan een gewone ontvanger. Vast bellen kun je inderdaad gewoon opzeggen. Dan scheelt dat weer € 2,- per maand. 

Als je precies aangeeft wat je wil hebben en hoeveel van elk, dan kan ik voor je kijken wat dit gaat kosten. Maar dat zal op hetzelfde uitkomen als wat jij ziet wanneer je in MijnKPN aanklikt wat je wil hebben. Is het mogelijk om datgene te bestellen wat jij voor ogen hebt met de prijs waarmee je tevreden bent, dan kun je het gewoon bestellen. Je krijgt dan een bevestiging waarop alles nogmaals uitgeschreven staat met de prijzen er bij. Ik heb geen andere opties dan jij wat dat betreft :) 


Ik heb niks meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat alles duidelijk is. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.