Skip to main content

Heeft jaren probleemloos gewekt, nu van de ene op de andere dag foutcode 143. Krijg het niet meer werkend. Niets gewijzigd!

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hi @Kiske, welkom en goed dat je aan de bel trekt. Foutcode 143 geeft aan dat er geen verbinding is tussen de Experia Box en de tv-ontvanger. Kun je vertellen hoe de tv-ontvanger is aangesloten op de Experia Box? Is dit door middel van een rechtstreekse kabel, zit er een switch of ander apparaat tussen of maak je gebruik van een draadloze verbindingsset? Kun je daarnaast ook aangeven wat je hebt geprobeerd om het probleem op te lossen? Dit om te voorkomen dat we dubbele dingen gaan doen.


Tv huiskamer is direct aangesloten op Experiabox. Tv slaapkamer gaat via DVS1200. Na vele mislukte pogingen de zaak te resetten en na contact met KPN-Breda toch maar naar de KPN winkel in Eindhoven. Daar op advies een nieuwe DVS gekocht. Geen resultaat. Daarna Terug en 2 nieuwe DVS’en gekocht (wederom op advies). Bij de eerste poging leek alles goed te gaan maar het beeld en geluid haperden om beurten en ik kon niet meer bij de opgenomen uitzendingen en werd de verbinding verbroken. Weer alles opnieuw gedaan. Nu kijkt alles ok maar ik wacht het even af voor ik ga juichen. Kijk het even een paar dagen aan!


Zowel beeld als geluid blijven nu haperen! HELP!


@Kiske 

Op beide tv's of alleen de slaapkamer via dvs?