Skip to main content

Dag, 

 

Iemand een goed advies.?

Op 12 november 2020 heb ik met de KPN helpdesk gebeld. 

Maandelijks blijven ze Fox Sport bij mij in rekening brengen terwijl ik dit steeds uitzet. 

Ik zou binnen drie werkdagen teruggebeld worden. Tot op heden nog niks van KPN. De betreffende medewerker van die dag zag het probleem wel, maar kon het niet oplossen? 

 

Iemand een suggestie om dit op te lossen of een betere afdeling bij KPN te spreken te krijgen? 

Ik betaal inmiddels als een paar maanden 10+ euro meer per maand terwijl ik hier geen gebruik van maak..

Hi @TWH85, Welkom hier. Fijn dat je ons gevonden hebt. Het is, naar mijn weet, geen bekend probleem. Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?  :blush:

 


Dag Lisa,

profiel aangevuld.

Ik weet ook niet of het een algemeen probleem is, maar jullie collega herkende het probleem bij mij, maar kon dit niet aanpassen. 
Daarnaast zou ik binnen 3 dagen terug gebeld worden. Tot op heden niks gehoord. Ik betaal dus al een paar maanden te veel zonder dat ik hiervoor gekozen heb.


Bedankt voor je gegevens. Ik zie dat je dit voor het eerst op 12 november hebt gemeld aan ons. Mijn collega heeft hiervoor de finaciele afdeling aangestuurd, die het ticket bekeek op 16 november. Dit ticket was onterecht, want de collega had dit zelf uit kunnen zetten. De financiele afdeling heeft FoxSports voor je uitgezet op 16 november. Dit is aan je bevestig via de mail. Het zenderpakket staat nog steeds uit. Ik zie geen bevestigingsmails van verwijdering in het verleden. Hoe heb jij FoxSports uitgezet in het verleden? Heb je al die keren wél een bevestiging ontvangen dat dit is verwijderd, of niet? 


Dag Lisa,

Vaker uitgezet, maar nooit een bevestiging van gehad. Ik deed dit via de app van KPN.

 


Ah, oke. Dan is dit nooit goed doorgekomen. Voortaan kun je het beste meteen contact met ons opnemen als je géén bevestiging ontvangt zodra je een wijziging doorvoert. We hadden dit dan ‘maanden eerder’ voor je handmatig uit kunnen zetten. Ik zal de kosten van 12/11-16/11 voor je vergoeden. :relieved:


Oké bedankt. 
waar kan ik een mail naar toe sturen mbt klachten afhandeling? 


Je kunt een klacht indienen via onze website. Een collega neemt dan binnen 3-5 werkdagen contact met je op. 


Reageer