Goedendag,
Een jaar geleden ben ik overgestapt naar Solcon omdat daar de Fritzbox mee werd geleverd en ik qua instelmogelijkheden niet gecharmeerd was van de experiabox (en deze wil ik ook niet meer). Sterker nog de Fritzbox is een fijn modem en ik heb dan ook zelf de 5590 aangeschaft en deze rechtstreeks op de AON geplaatst. Werkt super en alles werkt (tv en internet). Nu zit ik te twijfelen om terug te stappen naar KPN aangezien er meer wordt geboden voor hetzelfde geld en af en toe een goede overstap actie. Voorheen had ik iTV (met af en toe een signaal probleem). Bij solcon bleef dit probleem en is opgelost nadat ik de Netgear GS105E hebt gebruikt voor de tv boxen. Andere apparatuur hangt achter de GS-116.Â
Nu twijfel ik na het lezen van de opstartproblemen tv+ of dit bij mij ook problemen gaat geven. Zijn er gebruikers met een soortgelijke ervaring en configuratie en welk advies kunnen jullie geven.
Â
Mijn configuratie:
Eigen modem Fritz5590 rechtstreeks op AON aansluiting.
GS105E op modem met 2 tv boxen (bekabeld)Â
GS116 voor overige randapparatuur (bekabeld)
WiFi 6 voor mobiele apparatenÂ
Switch(en) gaan naar patchkast en vanuit daar naar de aansluitingen in de vertrekken met een UTP 7 kabel doubleshielded in de muren. Paar maanden geleden nog getest op alle bekabelde aansluitingen deze hadden de max. haalbare snelheid.
Ik kan mij haast niet voorstellen dat het niet zou werken maar heb toch enige twijfel na alle gelezen problemen met de nieuwe tv+ box om terug over te stappen.Â
Â
Â