Skip to main content
Vraag

Full screen TV app werkt niet bij voetbal

• December 6, 2025
  • 5 reacties
  • 48 keer bekeken

Goedeavond,

Ik heb al een maand een probleem met de KPN TV app. Op mijn telefoon kan ik geen full screen gebruiken bij voetbalwedstrijden (ESPN). Bij andere zenders werkt dit wel gewoon. Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd en het apparaat opnieuw opgestart maar beide werken niet. Ik gebruik de nieuwste versie van de app. 

Iemand die een oplossing heeft? Alvast bedankt. 

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 7, 2025

Hallo ​@Test65018 ,

Zojuist getest op ESPN (1) en dit werkt gewoon. Rechtsonderin zie je een icoontje met vier pijlen. Klik daarop en het scherm wordt beeldvullend. 

(Getest op mijn iPhone) 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 7, 2025

Bedankt voor je reactie. Het probleem doet zich alleen voor wanneer er een voetbal wedstrijd wordt uitgezonden. Dan werkt deze knop niet meer. Ik denk dat dit te maken heeft met de live statistieken die KPN heeft toegevoegd aan de eredivisie wedstrijden. Zojuist iemand gesproken die ook al een tijdje last heeft van exact hetzelfde probleem. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 7, 2025

Ik zal het vanmiddag tijdens live voetbal nog een keertje testen. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • December 7, 2025

Heb net geprobeerd met live voetbal.Heeft geen rechthoek met pijlen maar een normale rechthoek ◻

Als ik erop klik, wordt de wedstrijd fullscreen maar wordt weer meteen verkleind in hoogstand-modus. Als ik erop de telefoon draai om ligstand-modus te gebruiken, blijft de wedstrijd ook fullscreen. Heel apart.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 7, 2025

Ik zal het vanmiddag tijdens live voetbal nog een keertje testen. 

Net nogmaals getest tijdens live voetbal. Ik klik op het vierkantje rechtsonderin en dan wordt het beeld schermvullend.