Skip to main content
Vraag

Problemen met opnames, onder andere dubbele geplande opnames

• November 8, 2025
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb steeds het probleem bij een opname die geplant staat staat steeds dubbel een keer kan ik het wel verwijderen en dan weer niet ook verdwijnd met verwijderen een ander programma dan wat er verwijderd moet worden. Opnemen werkt ook niet goed zo zijn er opnames uit de lijst en ga zo maar door het begint me nu wel erg irritant te worden weet wel dat er meerdere dingen hier niet goed gaat

Hoop dit opgelost te krijgen betaal er genoeg voor en verwacht dan ook dat het allemaal goed moet werken 

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Bluemerle, welkom op de KPN Community. Als het opnemen gedeelte van het abonnement niet goed werkt, is dat natuurlijk niet fijn. Je plant immers niet voor niets opnames in. Gelukkig is als het goed een oplossing op komst. In de nieuwste software update voor de KPN TV+ Box zitten verbeteringen aan het opnemen gedeelte

KPN TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher versie 1.210.1 | KPN Community Deze update wordt in de loop van de week bij alle boxen uitgerold. Mochten er dan nog issues zijn? Laat het dan even weten!Â