Skip to main content

KPN biedt “gratis” paketten aan voor de duur van 3 maanden. Simpel aan te vragen via mijnKPN maar niet in de praktijk. 5x geprobeerd. Lijkt gelukt maar er gebeurt niets in de praktijk. Is niet toegevoegd en dan moet ik dezelfde handeling weer opnieuw doen. En vervolgens gaat dat weer mis.

Hmm :thinking:

Zenderpakket? Iets anders? Ben redelijk goed op de hoogte van wat KPN heeft, maar “een” gratis pakket voor 3 maanden...


Hmm :thinking:

Zenderpakket? Iets anders? Ben redelijk goed op de hoogte van wat KPN heeft, maar “een” gratis pakket voor 3 maanden...

Ja dat klopt @PeterG, sommige pakketten wel:

 


Blijkbaar niet goed genoeg op de hoogte Peter. 12 november e-mail gehad over tijdelijk 3 maanden gratis zender pakket of dienst naar keuze (Pluspakket of duitspakket). Die moet je volgens e-mail kpn via mijnKPN afsluiten. Dat werkt niet. KPN schijnt er zelf al een forum topic over opgezet dat meer mensen daar tegenaan lopen.


Blijkbaar niet goed genoeg op de hoogte Peter.

Nee, inderdaad :astonished::flushed:

Maarja, Duits, Turks en Hindi….. (Dank je, Dennis :thumbsup_tone2: )
Mwah…. "scheutig” van KPN hoor.

Let wel op: na die 3 maanden stopt het i.i.g. niet automatisch.


Hallo @Il Lupo, welkom terug op ons forum!

Wat ontzettend balen dat het niet lukt om het gratis zenderpakket aan te zetten. Dit zou wel gewoon mogelijk moeten zijn. Omdat het jou niet lukt, help ik je hier graag bij. Kun je je profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Kan je ook aangeven welk zenderpakket je graag zou willen? Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Hi Denise, allereerst bedankt voor je reactie want ik was vergeten de vervolgstappen te melden die er inmiddels zijn geweest en dat doe ik bij deze. Ik heb toch nogmaals KNP per live chat benaderd en mijn probleem uitgelegd. Dit omdat ik toch tot een oplossing wilde komen. Dat was eergisteren en degene die mij ter woord stond heeft het probleem direct opgelost door het gratis pakket toe te voegen. Dus uiteindelijk van ontevreden (m.b.t. deze actie)  naar tevreden wat ik overigens al was over het gehele pakket van KPN.  Dus eigenlijk kan dit worden gesloten. Heb nog wel een ander vraagje als dat kan. Wanneer is KPN beschikbaar via galsvezel in mijn dorp. Er ligt een netwerk van E-fiber maar dan kun je alleen Trined afsluiten. Die hebben echter niet de opties en features van Ziggo en KPN. In 2020 wil je toch echt glasvezel voor je internet snelheid en beeldkwailteit (die al prima is met kabel).


Dank je wel voor de update. Ik ben blij om te lezen dat mijn collega het probleem heeft kunnen verhelpen!

Voor wat betreft jouw vraag over glasvezel: dat kan ik je zo zonder gegevens niet vertellen. Ik adviseer je om jouw postcode en huisnummer in te vullen op de website van KPN NetwerkNL. Zij vertellen jou dan of jouw adres op de planning staat voor glasvezel. Staat jouw adres nog niet op de planning? Schrijf je dan in voor hun nieuwsbrief. Hierbij vul je ook je postcode in en zo hoor je het als eerste als glasvezel bij jou beschikbaar wordt. Je kunt ook een haalbaarheidsonderzoek laten uitvoeren. KPN NetwerkNL zoekt dan voor je uit of het mogelijk is om jouw woning aan te sluiten op het glasvezelnetwerk.


Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem met het afsluiten van een extra zenderpakket gratis voor 3 maanden.

Als ik in de app of online het Pluspakket toevoeg, staat deze erbij. De volgende keer dat ik de app open, is hij weer verdwenen....


Ik heb Ziggo Sport afgemeld, dan wil ik hem straks weer aanmelden om die korting te krijgen.

Maar vind het vreemd dat het zolang moet duren totdat het systeem eens zegt dat ie verwerkt is. Want de wijzigingen zijn nog steeds bezig. Anno 2020 hebben we snelle PC’s mag toch aannemen dat die systemen daar ook snel zijn? :stuck_out_tongue_winking_eye:


Ik heb Ziggo Sport weer terug met korting! :hugging: Ook de opname die ik gisteren heb ingepland heb ik ook weer terug! :grin:  Hoe kan dat? Want normaal ben je ze toch gewoon kwijt? :thinking: Ik in ieder geval nu niet. :hugging:


@Dennis Schreve

Ja, dat is een omweggetje: pakket uitzetten en dan weer aanzetten. Dan heb je de korting ook.

Alleen als je het opnemenpakket uitzet zijn direct alle aanwezige en geplande opnamen weg. Komen ook niet terug als je het pakket weer aan zet. Je begint dan weer v.a. 0.

Staat opnemen nog aan, maar zet je een zenderpakket uit, dan blijven op de achtergrond de (geplande) opnamen aanwezig. En zijn ze er dus ook weer als je het pakket weer aan zet.


Bij mij blijft hij nog steeds niet ingeschakeld... Zou iemand me erbij kunnen helpen of moet ik dat via de chat of de klantenservice doen?


Bij mij blijft hij nog steeds niet ingeschakeld... 

Oh, okay, blijkbaar lukt het niet vanaf een mobiel apparaat (telefoon, tablet), of althans niet bij mij. Vanaf de laptop geen probleem en zo geregeld!


Nou ik had dus uiteindelijk via de tv geactiveerd en nu zegt Kpn doodleuk: moet je gewoon betalen. Is leuk voor klanten kennis te laten maken….. ja dat wilde ik ook. Maar ik ga er dus niet voor betalen. Dit aanbod was voor ALLE kpn klanten. En als het niet werkt met activatie  ligt t probleem bij kpn. 😡😡😡😡😡


@Shirlie2525 welk pakket had u geactiveerd? 


Pluspakket


Dag @Shirlie2525, welkom in dit topic. Ik zie dat mijn collega @Bram_ je al een oplossing heeft geboden in jouw eigen topic. :)