Skip to main content

Kreeg mail gratis 3 maanden zenderpakket aangeboden,maar krijg het er niet op?

Om welk pakket gaat het? Niet elk pakket is gratis.


Gaat om de mail die ik kreeg dat ik een zenderpakket voor 3mnd gratis krijg.


Is het geen Spam mail? 

Wees daar voorzichtig mee.

Ik heb zo'n mail niet ontvangen. 


Ik ook niet, maar genoeg topics waarin mensen met foto's aangeven dag het kan.


Spam mail kan heel erg echt lijken.

Dus wees voorzichtig. 

Bij twijfel, zet het in de spam map, in het mail adres staat meestal 1 letter net anders. 

Bij twijfel kijk op de KPN website, www.kpn.com en klik nergens op in de mail. 


Gaat om afbeeldingen uit mijn KPN.


 


Ik heb vandaag mijn pakket aangepast en zag dit ook.

Ik dacht dat ze bij Fox Sport kanaal 1 bedoelde, die wij inderdaad gratis.

Ik merkte wel dat het via MIJNKPN niet lukte, i.v.m. een storing.

Misschien bellen of zoals ik heb gedaan via chat (ging perfect moet ik zeggen). 


Mijn KPN loopt al langere tijd niet lekker. 


De actie is echt van KPN.

Je kunt kiezen uit Fox Sports (alle 6 kanalen dus), Ziggo Sport (ook 6 kanalen), Duits pakket, Turks pakket of Hindi pakket.

Het is een promo actie om een pakket wat je nog niet hebt uit te proberen.


Niet iedereen krijgt die mail @PeterG


Maar wel iedereen heeft de beschikking over de mogelijkheid om zo'n pakket gratis te nemen. Hier staat Ziggo Sport voor  € 7,49 (max 3 maanden) in MijnKPN. Duits, Turks en Hindi voor € 0,00.

Ik ga echter Ziggo Sport pas volgend voorjaar activeren i.v.m. nieuwe seizoen Formule 1. Heb nu nog andere mogelijkheden.


Idem voor mij PeterG, volgend jaar maart pas Ziggo sport i.v.m. F1.


@Roy44j Je bent al op weg geholpen zie ik. Is het inmiddels gelukt om het pakket naar keuze gratis aan te zetten voor 3 maanden? Zo niet, dan hoor ik graag van je welk pakket je 3 maanden gratis wil ontvangen (pakket moet wel tot de mogelijkheden behoren). Ook mag je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. Dan ga ik voor je kijken of ik het pakket aan kan vinken.  


Nee niet gelukt. Zou graag ziggio sport 3mnd willen hebben.



Admin: gegevens verwijderd ivm privacy


Idem voor mij PeterG, volgend jaar maart pas Ziggo sport i.v.m. F1.

Tot wanneer loopt deze actie?


Zou je de gegevens in je forumprofiel (klik op het woord om er te komen) willen zetten @Roy44j ? En ook met de geboortedatum en de naam van de contractant? Dan heb ik alle gegevens om de wijziging te mogen doen. Geef even weer een seintje wanneer het gelukt is. 


Admin: gegevens verwijderd ivm privacy. Maar heb nu wel wat ik nodig heb ;) 


Ik zie dat ik Ziggo Sport 3 maand met 50% korting voor je aan kan zetten. Is dat ook wat je in de mail zag? Of was het in de mail 3 maanden gratis? In dat laatste geval ontvang ik graag een screenshotje van de mail. Dan ga ik op onderzoek uit. 


In mail stond 3mnd gratis


 


 

Daar staat niet dat alle pakketten 3 maanden gratis zijn.


In mail stond 3mnd gratis

NOPE:

Er staat ...3 maanden lang gratis óf met extra veel korting

en…

“benieuwd waar je uit kunt kiezen?” geeft ook al aan dat niet alles mogelijk is.


Ik ben bang dat ik @Nick83 en @PeterG gelijk moet geven @Roy44j. Ziggo Sport kan zoals ik al zei met 50% korting worden aangezet (voor 3 maanden). Maar ik zie bijvoorbeeld dat het Duits, Turks, Hindi en Pluspakket  wel weer 3 maand gratis kan. 


Reageer