Skip to main content

Hier inderdaad hetzelfde probleem en ook komt het bij ons dagelijks voor. Alles geprobeerd, maar niks helpt.

Het begint ondertussen heel irritant te worden.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

Misschien moet KPN toegeven het nieuwe kastje veel te vroeg op de markt te hebben gebracht! In de testfase ook veel problemen en deze zijn nog steeds niet weg!!! Bijna naar Ziggo!!!


@Bjohaa Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je dagelijks een groen scherm hebt met de TV+ ontvanger. 

Hoe is de ontvanger aangesloten op de Experiabox? En doet het probleem zich op specifieke momenten voor of is dit willekeurig?


Beste Rutger,

De ontvanger is bekabeld aangesloten op de Experiabox (type V10a). Ik lees ook dat er de mogelijkheid is deze via wifi aan te sluiten?

Het probleem komt volledig willekeurig voor.


Lijkt toch een beetje op een defecte hdmi kabel.


De ontvanger is bekabeld aangesloten op de Experiabox (type V10a). Ik lees ook dat er de mogelijkheid is deze via wifi aan te sluiten?

Hallo @Bjohaa vo/lgens onderstaand schema kun je de 7022 alléén maar bekabeld aansluiten:

Zie rij 5, draadoos wordt dus niet onderstend

 


@Bjohaa 

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

 

Ik gok op de DIW7022, zie hier om de updates te kunnen volgen. 

 

Wifi werkt alleen goed op de volgende manier:

 


De ontvanger is bekabeld aangesloten op de Experiabox (type V10a). Ik lees ook dat er de mogelijkheid is deze via wifi aan te sluiten?

Hallo @Bjohaa vo/lgens onderstaand schema kun je de 7022 alléén maar bekabeld aansluiten:

Zie rij 5, draadoos wordt dus niet onderstend

 

Ah bedankt voor het schema. Dan valt die optie in ieder geval af


Graag gedaan @Bjohaa 


@Bjohaa

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

 

Ik gok op de DIW7022, zie hier om de updates te kunnen volgen. 

 

Wifi werkt alleen goed op de volgende manier:

 

Die ontvanger hebben wij inderdaad. Ik zie dat een nieuwe update aanstaande is, ik wacht het weer even af.