Skip to main content

Ik heb nu al een paar weken regelmatig haperend beeld. Al alles geprobeerd maar krijg het niet opgelost. TV is verbonden via de draadloze stekker set. Iemand tips hoe dit op te lossen?

Dat zullen vrijwel zeker de draadloze verbindingsets zijn. Kan je testen met een kabel ipv de verbindingset?


Ook zonder de draadloze verbindingsets problemen. Altijd prima gewerkt, waarom zouden de verbindingsets opeens problemen geven. Wi-Fi ook erg traag laatste tijd. 


Draadloze verbindingsets geven vroeg of laat altijd problemen. Ze kunnen erg slecht tegen ledlampen,  dimmers en telefoonopladers. Welke experiabox heb je en werkt het bekabeld Internet wel goed?


Goedemiddag @Minimouse!

Door drukte kom ik nu pas aan jouw topic toe, excuses voor de late reactie. Is het haperende beeld inmiddels opgelost? Anders ben ik erg benieuwd naar de antwoorden op de vragen van @Joep1965! :blush:


Goedemorgen @Minimouse, we hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!


Dank voor jullie berichten dit is inmiddels opgelost door de experia v8 te vervangen door een v10a. 


Super dat het is opgelost, @Minimouse :blush:  Een fijne zondag gewenst verder!