Skip to main content

Sinds eneige tijd heb ik last van een haperend TV beeld.

Ik heb de ontvanger rechtstreeks aangesloten op het modem.

Het modem en de ontvanger heb ik gereset maar helaas geen verbetering.

 

Graag een oplossing

Het beeld van mijn tv staat met enige regelmaat stil terwijl het geluid wel doorloopt.

Ik heb afgelopen weekeind het modem en de tvontvanger gereset maar het is alleen maar erger geworden.


Ik ben blij dat de problemen voor Arie zijn opgelost.

Helaas heb ik het probleem nog steeds.Gisteren heb ik de modem en de ontvanger gereset, de problemen waren daarmee wel minder maar niet helemaal weg. Vandaag is het gewoon weer terug.

Is het echt de bedoeling om elke dag de installatie te resetten voordat we TV kunnen kijken zonder stotteren?


Goedenavond @Duifjes5!

Excuses voor mijn late reactie. We hebben het op het forum erg druk waardoor ik nu pas op jouw topic kan reageren. 

Wat balen dat het tv-beeld regelmatig stottert. Goed dat je al hebt geprobeerd om de Experia Box en de tv-ontvanger te resetten, helaas heeft het niet geholpen. Hoe is jouw tv-ontvanger aangesloten op de Experia Box, rechtstreeks met een kabel of met een draadloze verbindingsset? En heb je ook al gecontroleerd of de kabel tussen de tv-ontvanger en televisie aan beide kanten goed zit aangesloten op de apparatuur?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Ik heb beide verbonden met een UTP kabel

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Dag @Duifjes5 Ik heb de vraag van Arie en de gegeven antwoorden in een eigen topic gezet: jouw initiële vraag is er door ondergesneeuwd geraakt. 

Wellicht kan @Joep1965 jou net zo goed en prettig helpen als bij de andere vraagsteller deed? Kun je alvast aangeven welke Experia Box je hebt en welke type ontvanger je gebruikt? En hoe heb je het één en ander aangesloten? Is dat met een rechtstreekse kabel, of maak je gebruik van een draadloze verbindingsset? 


@Duifjes5 Dus je hebt twee tv-ontvangers rechtstreeks met kabels aangesloten op de Experia Box? Ervaar je op beide tv’s stotterend beeld, of op één van de twee? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Dan was ik niet duidelijk. Ik bedoel dat ik de xperiabox met een kabel heb verbonden met de TV ontvanger.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


@Bart_ 

Ik heb ze verbonden met een kabel.

Ik heb ook een ander topic gestart over het zelfde onderwerp, ik ben wat ongeduldig…..

Ik ga ervanuit dat ik er met jouw collega uit gaat komen


@Duifjes5 Oke, nu is het helder inderdaad. Excuses voor de verwarring. Zou je kunnen doorgeven hoe de lampjes Power, Internet en Services op je Experia Box branden? Welk kleur hebben de lampjes, branden ze constant of knipperen ze?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Ik kan me levendig voorstellen dat je graag snel een oplossing wilt en wat ongeduldig bent, @Duifjes5 en ik weet zeker dat je een goede oplossing gaat krijgen. 

Nog even wat extra toelichting: meerdere topics aanmaken over één onderwerp zorgt er niet voor dat je sneller geholpen wordt (en voor ons moderators levert het ook een beetje dubbel werk op 😉 ). De essentie van het KPN Forum is dat klanten elkaar helpen met tips en adviezen. Moderators, zoals @Jose_ en ikzelf zorgen ervoor dat gesprekken netjes verlopen en dat informatie goed vindbaar is: vaak kun je met even gericht zoeken al een antwoord op je vraag vinden. We lezen ook mee en als je er onderling echt niet uitkomt kunnen we meedenken. Om die reden kunnen we echter niet diréct reageren op vragen. Ik kan me in jouw geval goed voorstellen dat je gewoon een oplossing wilt hebben en het liefst met iemand van KPN wilt spreken. In dat soort gevallen is het handig om te bellen of contact op te nemen met de klantenservice.