Skip to main content

Na klacht te hebben gemeld nog een probleem er bij. Toen ik TV wilde gaan kijken was er ineens probleem. KPN website bezocht en aanwijzingen gevolgd maar probleem is dat men steeds bij zelfde pagina weer uit komt en weer opnieuw kan beginnen. Modem gereset en TV ontvanger opnieuw laten opstarten. Dat was ook nog niet eenvoudig want ook dat haperde. Ik kreeg 'fout 143' te zien wat later vanzelf verdween. Er blijft ondanks handelingen haperend/stilstaand beeld en haperend geluid bij veel zenders. Ook AB werkt soms niet, als je 'menu' wilt inzien krijg je alleen de tekentjes te zien maar verder niet en kunt dus niet verder, geen info beschikbaar bij diverse zenders. Frappant is dat ik precies een jaar geleden hetzelfde probleem had wat vier maanden heeft geduurd.. Monteur langs geweest die met overbodige dure oplossing kwam die ik zou moeten bekostigen. Hoezo, ik heb toch abonnement. Ik betaal en KPN dient goed produkt te leveren. Dat slaat nergens op en ik wil gewoon ongehinderd TV kunnen kijken.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic

Gebruikt u dit soort dingen? 

 


Nee, ik heb Experia Box v10 welke is verbonden met adapter (drie groene lampjes). Zou daar graag andere kabel voor hebben ook. Ik heb opnieuw alles opgestart. Begon dus met software downloaden en eerste keer ging het tot 85% waarna het automatisch opnieuw begon wat wel lukte. Probleem blijft echter bestaan dus geen of zwart beeld of haperend beeld en geluid. Tijdens downloaden software diverse verschillende foutmeldingen doorgekregen via tv scherm.  Enkele zenders (ongeveer 5) zijn wel goed te ontvangen. Hoe kan dit zo ineens ontstaan en hoe is dit goed op te lossen want het geheel dient gewoon goed tewerken. Klinkt cru maar ik betaal maandelijks hier aardig voor dus mag ik ook goed produkt verwachten. Het probleem dient te worden opgelost. Valt mij tegendat directie KPN zich er makkelijk van af maakt en niet beleefdheid heeft te reageren op brief. Geschreven omdat men chat niet begreep en digitale assistent ook geen uitkomst bied want herkende vraag niet. Wat te doen?


Met adapter bedoelt U een switch? Zoiets? 

 


nee, adapter die in stopcontact moet met drie groene lampjes, gelijk onderstaand maar dan Telfort merk, adapter kan niet gereset worden

 


O ja die zijn al heel oud en kunnen de moderne technieken amper aan. U kunt het beste een nieuw setje kopen. Maar u kunt beter een goeie kabel leggen.  


Als deze apparatuur dan niet meer voldoet aan de moderne technieken zal KPN mij hierin moeten voorzien. Ik heb abonnement en KPN dient service te verlenen en dit bij te houden. Frappant dat na update een jaar geleden precies hetzelfde is voorgevallen.


Even gecontroleerd om website KPN en info die ik kreeg was:

Je huidige modem Experia Box V10 H639A

Je huidige tv-ontvanger(s) Arris VIP 2952 +serienummers

Uit onze meting blijkt dat je Experia Box en de tv-ontvanger(s) geschikt is.


Hoi @camato 
Die Devolos (die met de drie groene lampjes) zijn erg aan lichtnet-storingen onderhevig.
B.v. ledlampen kunnen deze hevig hinderen.
Als je een goede ontvangst wilt hebben zul je echt kabels moeten leggen zoals @Joep1965 ook al voostelt.
Devolos kunnen goed werken maar soms is het gebeurd door b.v. schommelingen in het netwerk.
Heb je echt geen mogelijkheid om kabels te leggen dan zou je de Devolos type 1200 kunnen aanschaffen. Bevallen ze niet kun je ze binnen 14 dagen terug sturen (eerst even bellen voor je ze terugstuurt)