Skip to main content

Hallo, zit veel naar omroep het hoge land te kijken 1479.  en luisteren. nu valt het beeld en geluid af en toe uit. beeld bevriest dan. zeer storend. heb het nieuwe tv kijken van kpn.  wanneer wordt dit probleem een keer verholpen. op tablet en telefoon geen last.

Hi @blackwidow, welkom hier. 

Wat naar dat je beeld soms stil staat. Heb je dit alleen specifiek op die zender? Of ook bij andere zenders? Zou ik ook mogen weten hoe je ontvanger op de modem is aangesloten? 


Via internet speelt ie inderdaad prima. 

https://omroephethogeland.nl/tv/ via een webbrowser (BrowseHere) die ik op de TV+ box heb gezet. En dan full screen zetten.

Het is dus Hogeland en niet Hoogeland 😉.

Ik denk dat het dus een aanvoerprobleem is bij kpn. Of dat al bij de bron (de lokale zender) zit naar de Media Gateway of verderop….


hallo, er zijn meer zenders die er last van hebben. omroep de zulthe heeft het zelfde probleem.  en netflix is ook niet altijd goed. haperend beeld en geen geluid.

 


hallo, er zijn meer zenders die er last van hebben. omroep de zulthe heeft het zelfde probleem.  en netflix is ook niet altijd goed. haperend beeld en geen geluid.

 

Dan ligt dit niet aan een specifieke zender. Hoe is de tv-ontvanger aangesloten op de modem? Rechtstreeks met een kabel of anders? 

Wat Netflix betreft, kijk je dit via de ontvanger of via de Smart-TV zelf? 

Ik hoor graag van je. 


Het zit 'm dus wel in een specifieke groep zenders Alex_P. De lokale uit die regio. 

Als het aan het thuis netwerk zou liggen trekt storing zich niets aan van het type zender. Hier betreft het alleen lokale. 


@blackwidow Werkt het inmiddels goed bij jou?