Zag dat mijn factuur €4.99 hoger was met 2 kastjes en heb husselabo sinds begin dit jaar.
Volgens de dame die ik sprak klopte dit niet en vroeg of ze het opnamepakket mocht verwijderen en opnieuw voor € 0,00 opnieuw mocht activeren waarmee ook mijn opnames waren verdwenen… Een dag later weer contact gehad met een andere dame die wist te vertellen dat KPN per 22 oktober 2024 bij iedereen het opnamepakket zonder aankondiging ging doorberekenen. Beetje slordig zonder aankondiging en is naast de afgelopen korting en toegestane indexering m.i. niet terecht om dit zomaar op te heffen. Net nog wel terug gebeld door een hoger in de lijn zijnde dame maar die schreeuwde alleen maar continue door het gesprek heen en verwees naar Google en wilde niet zeggen met wie ik gesproken had. Wat een aanfluiting deze dame en zit duidelijk niet op haar plek binnen de KPN. Ben er nog pissed over.. maar dat terzijde. Mijn vraag luidt klopt het dat IEDEREEN onaangekondigd deze verhoging van €4,99 voor zijn of haar rekening heeft gekregen ?
Ik neem het stokje toch even over,
Maar ik ga nu even mailen met die afdeling en navraag doen. Ik houd je op de hoogte. Als je vrijdag nog niks van mij hebt gehoord, stuur me dan hier even een reminder.
Inmiddels al heel snel antwoord ontvangen het lijkt niet te dalen dat ik niet in de regeling van 22 oktober val. En tussentijds binnen een contractperiode zomaar extra items gaan berekenen naast een toegestane indexering mag m.i. niet. Deze mail ontving ik zojuist.
Ik begrijp dat er verwarring is ontstaan over de kosten van het Opnemen Pakket en het aantal tv-ontvangers in je abonnement. Voorheen was het inderdaad zo dat bij twee of meer tv-ontvangers het Opnemen Pakket gratis werd aangeboden. Echter, per 22 oktober 2024 is deze regeling gewijzigd, en wordt het Opnemen Pakket niet langer gratis verstrekt bij meerdere ontvangers.
In de bijlage die je hebt gestuurd, staat vermeld dat je voor één ontvanger betaalt, maar twee ontvangers gebruikt. Om dit te corrigeren, is er een extra ontvanger toegevoegd aan je abonnement, waardoor je nu voor beide ontvangers betaalt. Omdat de oude regeling is komen te vervallen, worden de kosten voor het Opnemen Pakket nu apart in rekening gebracht, ongeacht het aantal ontvangers.
Laat maar weten of je nog wat heb kunnen bereiken anders ga ik hier toch echt mee verder. Lijkt op klantje pesten maar dan hebben ze de verkeerde uitgekozen...
Heb je nog vragen?
Ga dan naar kpn.com/service. Of neem contact op met onze klantenservice via 0800 0402.
Met vriendelijke groet,
Team KPN
Ik neem het stokje toch even over,
Maar ik ga nu even mailen met die afdeling en navraag doen. Ik houd je op de hoogte. Als je vrijdag nog niks van mij hebt gehoord, stuur me dan hier even een reminder.
Dankje Edwin, ik heb overigens vanmiddag n.a.v. jouw vorige bericht, dat mijn call nog open staat, opnieuw het klachtenformulier ingestuurd. Nu met de eigen mail van 17 september jl. waarin men notabene zelf bevestigd dat ik 2 kastjes heb. Hoor ik niets dan reminder ik je even vrijdag. Vooralsnog hartstikke bedankt voor je hulp.
Update: KPN heeft net teruggebeld via een aardige dame en goed nieuws. Men erkent dat het niet helemaal goed is gegaan. Wijzigen in het systeem kan niet maar wel worden de kosten tot aan einde contract gecrediteerd. Eind goed al goed en jij bedankt voor de bemiddeling Edwin !
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.