Skip to main content

Ik wil van mijn tv abbonement af, hoe doe ik dat? Ik wil alleen internet bewaren maar geen tv meer daar je alleen maar naar herhalingen kijkt en nog eens herhalingen en daarna nog meer herhalingen, en wil daar niet meer voor betalen. Maar nu alles geprobeerd maar weet niet hoe ik dat stop kan zetten

Via mijnKPN kunt u diensten toevoegen en verwijderen. Let op! Bij KPN Hussel betaal je voor alleen internet een x bedrag. Mocht je nu een oud abbonement hebben kan het best zijn dat voor de zelfde prijs telefonie nog inbegrepen is of tv. Dan is overstappen misschien niet eens voordeliger.


Als je alleen je internet wil behouden ga je een geheel nieuw contract aan.


Ik ben nooit klant geweest zozeer van KPN maar van telfort, en nu ongevraagd over moeten stappen, maar als ik dat doe wat je zegt kom ik nergens met opzeggen

 


Als je alleen je internet wil behouden ga je een geheel nieuw contract aan.

En hoe doe ik dat?

 


Via mijnKPN kunt u diensten toevoegen en verwijderen. Let op! Bij KPN Hussel betaal je voor alleen internet een x bedrag. Mocht je nu een oud abbonement hebben kan het best zijn dat voor de zelfde prijs telefonie nog inbegrepen is of tv. Dan is overstappen misschien niet eens voordeliger.

Ik weet niet eens wat hussel is, nooit gehad, was telfort klant en nu spontaan bij KPN gedumpt. Allemaal prima, dat ik mijn tv op wil zeggen dan ook niks met beiden te maken, maar wil niet betalen voor iets wat ik tien keer moet zien, of meer.

 


Je komt van Telfort en heb je dus een TFT abonnement inclusief TV. Dat is dáár niet uit te halen.

Dan moet je naar een KPN Hussel abonnement met alleen internet
€ 42,50 voor 50/5 of € 47,50 voor 100/10. Heb je ook nog een vaste telefoon dan komt er € 2 bij op. (excl. gesprekskosten)

Dat kan via MijnKPN maar je kunt er ook even voor bellen: i.t.t. tot Telfort heeft KPN een GRATIS klantennummer: 0800-0402


@Bianca vH  zoals je aangeeft heb je nu nog een tft abonnement en als je de tv eruit haalt dan wordt het een kpn abonnement en raak je de huige telfort mail adressen ook kwijt .

Zoals is aangegeven door @PeterG  zou ik bellen met de klantenservice wat de eventuele consequenties zijn voor jouÂ