Skip to main content

Ik kan geen tv kijken via kpn tv app.

Er staat nu dat er alleen gekeken kan worden in de EU. Ik zit in Frankrijk !!! 

Welke KPN TV App heb je gedownload? 

Gewoon thuis gedownload de KPN+tv app. Werkt gewoon en ineens kregen we bericht dat het alleen voor in de EU was. Heel raar

Zit je op een wifi netwerk? En heeft het via diezelfde wifi eerder wel gewerkt? Het kan zijn dat de wifi die je nu gebruikt via een vpn buiten de EU werkt. Dat is vaak het geval bij Amerikaanse ketens. 

Check het eens via mobiel internet. Dat zou moeten werken al is dat niet zo gunstig voor de bundel natuurlijk. 

Hi ​@Bezorgde kijker, mijn vermoeden is net als dat van ​@PeterG dat 't te maken heeft met je huidige internetverbinding. Heb je de vragen en tip van Peter nog gezien en kunnen uitproberen?

Als je gebruik maakt van mobiel internet, dan kan het helpen om handmatig een ander netwerk te kiezen. Je leest hier verschillende tips voor een goede verbinding(mobiel) in het buitenland, waarbij ook het kiezen van een ander netwerk.

Wij maken een eigen wifi punt aan met een simkaartje dat we kopen in het land zelf en in ons TPlink apparaat stoppen. Een ander netwerk gaat dus volgens mij niet

Een ander netwerk kiezen wordt dan lastig inderdaad, ​@Bezorgde kijker. Bij welke provider heb je een simkaart gekocht, dat je nu gebruikt voor het wifipunt? Op wat voor apparaat (merk en type) krijg je de melding dat je alleen in de EU tv kan kijken? En kan je dit ook nog testen op een ander apparaat: gebeurt er dan hetzelfde? Ik ben ook nog benieuwd naar welke versie van de app je gebruikt.

Reageer