Skip to main content

Zag vanochtend dat via de kpn app je ziggo sports totaal 12 mnd. Gratis kon bestellen.
Afgesloten en toen was t ineens toch 7.50 p/m voor drie maanden. Gebeld met kpn, konden t nergens terugvinden, 12 maanden voor 0.00. Had ik maar een printscreen gemaakt. Blijkbaar een bug in de app. Zijn er meer mensen die dit hebben zien staan? Maak een foto ervan...

Ik heb zojuist precies het zelfde gehad! Heel vervelend. Ik sloeg mezelf daarna ook voor mijn kop over het feit dat ik geen printscreen gemaakt heb.


Ben benieuwd of er iemand is die het wel ziet staan en een printscreen kan maken...


Had inderdaad hetzelfde in de app vandaag.

 


Hmm en nu? Was dit nu wel of geen aanbieding?


Hoi Allemaal,

Hier niet :wink:

 


Ik zag hetzelfde, en ook korting film1, naar vanmiddag was het verdwenen. Stuur dan geen mail naar klanten als je niets te bieden hebt.


Ik heb het voor jullie nagekeken en het betreft inderdaad een fout in de app. De huidige aanbieding is dat elke KPN klant die het Ziggo Sport Totaal Pakket niet aan heeft staan deze aan kan zetten met 3 maanden 50% korting. Mochten we in de toekomst een andere aanbieding op dit pakket hebben zullen we die op dezelfde plek kenbaar maken.Â