Skip to main content

Het is ons als redelijk nieuwe klant nog niet gelukt om via twee telefoons onafhankelijk van elkaar via de app tv te kijken. Uiteraard is er een abonnementsnummer, maar de ene keer moet je inloggen met email en dd andere keer met KPN ID?

Je kunt bovenin kiezen of je met KPN ID of abonnement nummer wil inloggen. Zet wel het schuifje op bewaren, dan hoeft het maar eenmalig.

Goedemorgen ​@27Ton , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)
Eigenlijk kan ik niks meer toevoegen aan bovenstaand bericht van ​@Leen59 en zodoende heb ik dit bericht gemarkeerd als 'best answer'. Ik ga er vanuit dat je hiermee weet hoe en wat! Maar mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het dan ook vooral weten!

Dat scherm had ik natuurlijk ook wel gezien. Waar het mij eigenlijk om gaat is dat wij allebei een eigen KPN ID hebben en als ik dan bijvoorbeeld wil inloggen, dat dan “opeens” het account van mijn partner eruit gegooid wordt. Wat ik dus wil weten is of ik via inloggen KPN ID of via inloggen abonnementsnummer die meerdere telefoons kan koppelen? Groet, Ton

Via abbo zou het op meerdere apparaten moeten werken. Bij ons wel iig.

Ik neem aan dat jullie maar 1 abbo hebben.

Via abbo zou het op meerdere apparaten moeten werken. Bij ons wel iig.

Ik neem aan dat jullie maar 1 abbo hebben.

Uiteraard kan dat.

Op een mobiel of tablet althans.

En iedereen heeft toch maar 1 abonnement? Wat bedoel je met die opmerking?

Je kan wel meerdere KPN tv ontvangers hebben, maar het blijft 1 abonnement. 

KPN ID kan je er meer van maken, staat los van abonnement.

Maar, zie onder, mijn voorkeur is met tv abonnement nummer.😉

@27Ton 

Wat betreft kiezen, dat is wat je zelf het makkelijks vind.

Zelf kies ik altijd voor abonneenummer en pincode.

Het abonneenummer is het nummer van je tv abonnement. Dat begint met 2000000xxxxxxxxxx

ok, dank je

Reageer