Skip to main content

al zolang ik in dit appartement woon heb ik problemen met mijn tv en ontvangst…..

ik doe daarom maar weer een poging om hier te vragen om een oplossing…..

ik ben inmiddels afgelest op het resetten van tv ontvanger arris en de volo's, en verdorie ( ik zal niet vloeken) nu sinds een aantal weken kan ik dit ongeveer 1 x per dag doen omdat de ontvangt wegvalt en een blauw scherm aangeeft dat ik de ontvanger moet resetten….. ik word er een beetje simpel van! contact met KPN levert altijd ellendige gesprekken met jongedames op die mij precies vertellen wat ik moet doen, wanneer ik vertel dit al te kennen, dit niet de zaak oplost krijg ik steevast te horen dat ik “iemand anders moet vragen” uhhhhhh die iemand anders zijn jullie monteurs toch??? alles uit het script van deze jongedame ken ik uit mijn hoofd!! helpt niet…. 

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


Welkom hier. @G.C.vanvliet! Bedankt voor je vraag. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je iedere keer moet bellen voor hetzelfde probleem. In jou bericht lees in tv-ontvanger resetten en devolo's! Dit zijn, neem ik aan, draadloze verbindingssets. Welke kleur branden de Devolo's als de tv vastloopt/wegvalt?
Kun je de tv ook bekabeld aansluiten? Dan kunnen we testen of het probleem in de draadloze verbinding zit of in de ontvangers/modem. 

 

Joep1965 en ik horen graag van je!


de Devolo's branden wit, ik heb geen mogelijkheid om te bekabelen, anders zou ik de draadloze niet hebben. internet zit regelrecht in de Experiabox, de twee punten voor tv zijn draadloos met Devolo's. 

Kun je mij ook uitleggen waar die opmerking op slaat 

“Internetten en tv kijken doe je bekabeld!!” 

 


Reageer