Skip to main content
Antwoord

Interactieve tv-ontvanger blijft hangen op 85 procent

• November 4, 2025
  • 2 reacties
  • 142 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

Bij het opstarten van de interactieve TV blijft deze hangen op 85 procent 
alles wat ik online kon vinden al geprobeerd 

• modem opnieuw opstarten
  • tv ontvanger resetten
  • software tv ontvanger verwijderen 
  • tv ontvanger fabrieksinstellingen 
  • tv ontvanger normaal opnieuw opstarten 

Ik heb de tv ontvanger net twee dagen er zit wel een repeater tussen. Het internet van de repeater en dus de kabel werkt gewoon goed. Via de laptop namelijk getest en daar werkt het internet gewoon goed. 
wat te doen? 
groet, Sdj 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Svendj en welkom bij de KPN Community! 🙂 Fijn dat je in dat andere topic al hulp hebt gehad.  Ik lees daar dat het inmiddels ook opgelost is.
Probeer het in het vervolg wel bij één topic te houden, dat voorkomt dubbel werk. 

Voor de handigheid: 

Ik zie nu dat je dit ook in een ander topic gevraagd hebt, zie daar mijn antwoord

Dit wordt meestal veroorzaakt door een verbindingsprobleem tussen tv ontvanger en het aansluitpunt.

Kun je de hele keten eens herstarten (stroomloos maken, 2 min wachten en weer aanzetten)? Dus vanaf glasvezelkastje (als je dat hebt), modem en tv ontvanger.

Als dat niet helpt, kun je als test de tv ontvanger rechtstreeks aansluiten met een ethernetkabel, dus zonder de repeater ertussen?

Als dat nog steeds niet helpt is je tv ontvanger waarschijnlijk defect, en kun je contact opnemen met klantenservice voor vervanging.

Voor eventuele toekomstige meelezers. 😄 Dank voor het helpen ​@Wartywolfs!

2 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 4, 2025

Ik zie nu dat je dit ook in een ander topic gevraagd hebt, zie daar mijn antwoord

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 6, 2025

Hi ​@Svendj en welkom bij de KPN Community! 🙂 Fijn dat je in dat andere topic al hulp hebt gehad.  Ik lees daar dat het inmiddels ook opgelost is.
Probeer het in het vervolg wel bij één topic te houden, dat voorkomt dubbel werk. 

Voor de handigheid: 

Dit wordt meestal veroorzaakt door een verbindingsprobleem tussen tv ontvanger en het aansluitpunt.

Kun je de hele keten eens herstarten (stroomloos maken, 2 min wachten en weer aanzetten)? Dus vanaf glasvezelkastje (als je dat hebt), modem en tv ontvanger.

Als dat niet helpt, kun je als test de tv ontvanger rechtstreeks aansluiten met een ethernetkabel, dus zonder de repeater ertussen?

Als dat nog steeds niet helpt is je tv ontvanger waarschijnlijk defect, en kun je contact opnemen met klantenservice voor vervanging.

Voor eventuele toekomstige meelezers. 😄 Dank voor het helpen ​@Wartywolfs!