Skip to main content

Sinds vorige week alles netjes aangesloten en in het begin leek de verbinding goed te wezen. Een paar snelheidstestjes gedaan (niet helemaal tevreden maar aanvaadbaar) alleen sinds vrijdagavond is het echt drama. Als we al beeld hebben stottert het heel erg. De 4g router maakt niet uit waar ik hem in huis zet we komen niet hoger als 1 streepje. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen of misschien een slimme tip ofso?

Heb wel redelijk bereik met de mobiele telefoon via 4g+ van kpn trouwens door het hele huis

 

Groet remon

@Remon1996 

Wat heeft U voor Experiabox ?


Goedemiddag. Een witte. Met 4g ontvanger erbij. Alleen net contact gehad met de kpn en ze zeggen dat we pech hebben want zitten precies tussen 2 masten in ofso dus moest maar naar een andere provider gaan nouja dan moeten we na bijna 10 jaar maar naar ziggo ofso gaan. Want degene met wie wij het abbonement hebben afgesloten van kpn heeft die belofte niet mogen maken volgends een collega van hem. En kpn gaat der fout niet toegeven en een passende oplossing zoeken. Bijvoorbeeld een buitenantenne o.i.d

 

Jammer maar helaas. Telefoonabbonement enzo direct maar aanpassen naar een andere provider

 

 


Per wanneer heb je dit kpn abonnement afgesloten en eigenlijk vindt ik de opmerking van de klantenservice niet passen.

Vul je forumprofiel aan met je postcode,huisnummer en klantnummer dan ziet webcare kpn wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

 

 


Beste jimmy.

 

Precies 12 dagen geleden. En dan staat er dat je 48 uur geduld moet hebben voor het beste resultaat enzo.

Vind gewoon vreemd omdat er vooraf is aangegeven door mij zelf dat ik er niet zo vetrouwen in had maar puur omdat ik al zo lang klant ben ik hun een kans wil geven. Waarop meneer antwoorde. U hoeft zich er geen zorgen om te maken meneer want dit werkt gewoon goed. Nouja gaan we vanuit. Nu 2 huilende kinderen op de bank met een half beeld of geen beeld.

 

Bedankt voor de tip ik ga dat zo direct doe 


Omdat je nog binnen de 14 dagen bedenkheid zit zou ik opnieuw bellen met 0800-0402 of via de chat contact zoeken


Ja klopt heb toenstraks gebeld en deze meneer reageerde wel anders maar uiteindelijk hebben we toch gekozen om voor ziggo te gaan. Man was heel meedenkend en uiteindelijk toch aangegeven dat ziggo beter bij ons paste


Jammer natuurlijk dat het zo gelopen is ,maar wel verstandig dat je nu toch voor ZIGO kiest omdat die via de kabel je beter kunnen voorzien van hun producten, heb je wel tegen de mijnheer van de klantenservice gezegd dat je het kpn contract wil beëindigen 

Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

*Admin: uitleg opstarten chat aangepast


Jazeker. Per direct opgezegd

 

Bedankt voor je reacties


Graag gedaan @Remon1996 

Â