Skip to main content
Beantwoord

Is er een afstandsbediening code voor Hikvision?

• May 10, 2025
  • 4 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik zoek de code voor een D3 afstandsbediening voor een Hikvision scherm.

bestaat die?

Beste antwoord door PeterG

Met 20 loopt ie ALLE codes die erin zitten af. Als het daarmee niet lukt, lukt het niet. 

We hebben vaker gemerkt dat het met een monitor niet lukte. Normaliter wordt een televisie gebruikt. Van het merk Hikvision vindt ik geen televisies. Wel kleine monitors.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 10, 2025

Dat is toch een monitor, geen televisie? Ondersteunt die überhaupt infrarood afstandsbediening?

Het staat niet in de lijst helaas. 

https://assets.ctfassets.net/zuadwp3l2xby/3XRj67EEdz5nKkNRefHw0p/9a5b41b1b9c8626f2315e3ae3208f49f/Afstandsbediening_D3_-_codes.pdf

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 11, 2025

Hoi

dst is inderdaad een monitor, met IR afstandsbediening.

dat die niet in de lijst staat wist ik al, maar er staat wel meer niet in de lijst, vandaar dat ik het hier vraag.

er zijn namelijk heus wel codes die niet in de lijst staan, maar die wel werken.

en om nou 999 verschillende codes langs te gaan is ook zowat.

automatsich via code 20 werkte in ieder geval niet

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • May 11, 2025

Met 20 loopt ie ALLE codes die erin zitten af. Als het daarmee niet lukt, lukt het niet. 

We hebben vaker gemerkt dat het met een monitor niet lukte. Normaliter wordt een televisie gebruikt. Van het merk Hikvision vindt ik geen televisies. Wel kleine monitors.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 12, 2025

Jammer!