Skip to main content

Sinds kort overgestapt naar KPN. De KPN ITV app loopt bij mij ook regelmatig vast, bedraad aangesloten. Het leek mij ideaal om op de slaapkamer geen modem te hoeven te gebruiken. Niet vanwege het stroomverbruik maar de aansluitingen zitten precies achter de TV. Met de app zou je alleen een stekker en een utp kabeltje nodig hebben. Met een modem zit je met een dikke stekker en een modem achter je TV. Wel een klein kastje maar toch. De app opnieuw installeren biedt ook geen soelaas. Andere apps werken prima op Samsung smart TV.

Stefan

Admin: Eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

 

@Distefano2000 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat de iTV app steeds vastloopt. Je geeft aan dat de tv bekabeld aangesloten is. 

Is deze direct aangesloten op de Experiabox of zit hier bijvoorbeeld nog een switch of draadloze verbinding set tussen? 

Ook ben ik benieuwd van welk jaar en welk type de tv heeft. Kun je dit laten weten? 


Beste Rutger,

Het is de Samsung QE43Q60T in 2020 gekocht en net als nieuw model uitgekomen. Hij is met een utp rechtstreeks aangesloten op de experiabox, zonder switch of andere apparatuur. De andere apps werken allemaal zonder storingen. Alleen de KPN app loopt soms vast, ook tijdens het kijken stopt het beeld af en toe. Er is op de experiabox wel één van de groene lampjes die af en toe knippert. De andere branden constant. 
Stefan


@Distefano2000 Helder. 

Op het moment dat hij direct is aangesloten en er verder niets tussen zit, en de app is al eens verwijderd blijft er niet heel veel meer over. 

Is de software van de TV up to date? En staan ook de tijdinstellingen van de tv juist? Dit wil soms nog wel eens voor problemen zorgen. 

Â