Skip to main content

itv op de laptop hapertsteeds kan geen programma redelijk zien

Hallo @jadero 47 ,

Dan is jouw WiFi niet sterk genoeg. 


volgens kpn is die goed ik heb een experiabox


Hoi @jadero 47 en welkom op het forum! Haperingen worden inderdaad meestal veroorzaakt door een trage internetverbinding, dus ik ben benieuwd of het beter gaat nadat je de Wifi Manager hebt doorlopen. 

Mocht dat niet helpen, wil je dan de laptop eens bekabeld aansluiten op de Experia Box en kijken of het dan nog hapert? Zo ja, open iTV Online (de app of de website) dan op een ander apparaat en kijk of het daar ook hapert. Als het daarop niet hapert en alleen de laptop het probleem blijft, loop dan de laptop na om te zien of er programma's open staan die aan het downloaden zijn, probeer een andere webbrowser of start de laptop opnieuw op. Ik hoop dat je dan weer ongestoord kunt kijken! 


ik kan hem niet met een kabel doen monteur van telfort heeft het afgeknipt en ik krijg hem er niet meer achter me buro internet ka ik niet verhogen want dan gelt de korting van telfort niet meer dus ik kan geen kant op 

:sleepy:


Je hebt dus geen werkende internetkabel in huis nu? Je kunt ook een andere kabel pakken indien je die nog hebt, die aansluiten achter je bureau en doortrekken naar de Experia Box. Dit is puur tijdelijk om te zien of de problemen dan ook nog spelen, dus geen zorgen als hiermee een kabel recht door je huis heenloopt. 

Heb je het ook al op een ander apparaat kunnen testen en de Wifi Manager een slinger gegeven? 


ja de smarttelefoon die is goed en hapert niet


heb een speedtest gedaan eerst 23 mbit daarna 21 mbits:no_mouth:  zeggen wiffie goed maar moet verbetering maar dat kost 50 euro :scream:  nou eg niet ik vind dat de kpn voor de klant moet zorgen dat alles ok is

kan ook niet alles zelf ben 75 jaar  dus snap eg niet alles snap wel dat er een versterker bij moet

 

 

 


Als provider zijn we verantwoordelijk voor een stabiele bekabelde internetverbinding. Een wifi signaal is ontzettend storingsgevoelig en gaat door de lucht heen (net als radiozenders e.d.), dus daar hebben wij amper invloed op. We proberen daarin wel te helpen met tools als de WiFi Manager. Met 21 Mbit/s zou je prima iTV moeten kunnen kijken. Heeft hij de 21 Mbit/s gemeten in de ruimte waar de computer of laptop staat? Je kunt de WiFi Manager altijd nog een tweede keer doorlopen, zeker als je snelheid is gedaald nadat je hem de vorige keer doorlopen hebt. 


:scream: ok en die reclame voor de super wiffie op de tv


we hebben 2 laptops


Speelt dit dan ook op beide laptops? Zo ja, heb je dan in beide ruimtes de Wifi Manager opnieuw doorlopen? 


de 2 laptos staan in de zelfde ruimte zelfde wifi


Draai daar de Wifi Manager dan nog een keer. Benieuwd waar hij nu op uitkomt. 


nu 26


Gaat iTV nu ook beter?

Zo niet, probeer dan ook eens een andere webbrowser op de laptops. Bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox. 


ga ik doen:wink:


gaat iets beter ben er niet weg van:expressionless: heb eg wel versterker nodig of super wifi 

 


Hi @jadero 47. Je geeft dus aan dat tv op de laptop hapert. Wat is er ingesteld als kwaliteit? Zodra je een programma kijkt, zie je rechtsonder in beeld 3 puntjes. Daar kun je kwaliteit iets lager zetten. Zou je dat eens willen testen? Ben benieuwd of het dan beter gaat namelijk.


gaat steeds weer op automatisch


Reageer