Skip to main content

Hallo,

 

sinds deze week veel last van hapert beeld in begin bij opstarten kpn itv op zowel de 2 4K ontvangers als ook de 2 normale tv ontvangers. De 4K boxen zijn rechtstreeks verbonden met de router en 1 normale ontvanger. De laatste normale ontvanger rechtstreeks aangesloten op de superwifi. Krijg vaak de foutmelding 400. Nu op site bekeken en alles al een paar keer gedaan tvboxen resetten de modem resetten alsook de glasvezelbox. Telefonisch contact gehad met kpn en zou gisteren na half uur worden teruggebeld wat helaas niet is gebeurd. Soms gaat het goed echter kan zo weer anders zijn en dat nu al 5 dagen. Is mijn modem de box 12 niet goed?? Internet heb geen problemen en ook niet Streamen met de Viaplay, Netflix, hbo , YouTube app. Hopelijk is er een oplossing want dit is niet te doen voordat ik tv kan kijken. 

Ai @Gerben7373, wat enorm balen dat het tv kijken op het moment zo veel frustratie oplevert 🙁

Als ik het goed begrijp heb je 3 ontvangers rechtstreeks op je Experia Box aangesloten, en 1 op een SuperWifi punt. En ze geven alle 4 dezelfde foutcode 400 🤔 Is de situatie in tussentijd gewijzigd/ben je alsnog gebeld en door 1 van mijn collega's geholpen? Of krijg je de foutcode nog steeds?

Zo ja, kan je me dan vertellen of je de foutcode op alle ontvangers tegelijkertijd krijgt? Of juist maar op 1 en op de andere 3 is er niks aan de hand?