Skip to main content

Ik geef aan dat ik 1 van de 2 iTVboxen wil inleveren.

Ik krijg: ongevraagd een nieuw modem, waarbij het vorige modem 14 maandenjong is en prima werkt. Bovendien kan ik de geleverde router niet aan een muur bevestigen zonder de LNA kabels aan de achterzijde haaks af te buigen…

Ik bel met de service desk, en na 26 minuten wachten krijg ik iemand aan de lijn, die aangeeft dat dit niet de bedoeling is en dat ik het modem, en de iTV box kan retourneren in een door KPN aangeleverde retour box.

Volgende dag: retour box ontvangen, ingepakt met nieuw modem, iTV box, en afstandsbediening, en ingeleverd bij POSTNL punt. Foto's gemaakt van de inhoud en een keuring verzend bewijs gekregen.

2 weken later: wéér een retour box met het verzoek om ‘1x KPN Expertia box’ en 1x TV ontvanger te retourneren, en wel binnen twee weken na het wijzigen van het abonement.  Dagtekening 2 november… 

Gisteren: een herinnering: U kunt uw modem aansluiten. Wij bieden u installatiegarantie. Dus als u problemen ondervindt bij het installeren van uw apparatuur of diensten, neem dan contact op met de Klantenservice.

Ik heb maar geopteerd voor de enige mogelijke respons op deze mail: Jörg, dit kan echt beter…..

 

Hi H, welkom hier. 

Dit kan zeker beter zo te lezen. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik hier afmelden dat je nog iets terug moet sturen. 
 


inmiddels adres gegevens toegevoegd


Ik zie het dankjewel. Ik heb de retourmelding in ieder geval afgemeld en heb dit als voorbeeld meegenomen om hier te evalueren. 

Ik wil je in ieder geval bedanken voor de moeite om het hier te laten weten.