Skip to main content

Mijn beeld van de KPN iTV app is kleiner dan het scherm zelf. Wanneer ik de app opnieuw installeer dan is vaak het probleem verholpen. Soms moet ik de app verwijderen en opnieuw installeren. Dit kleine beeld is elke dag aan de hand….ik heb een splinternieuwe Samsung Frame tv 40 inch…Ik zie hierover veel gerelateerde posts maar niet specifiek deze. Het is trouwens alleen bij de KPN app. 

Hi Jasper. 

Zelfde tv. Heel lang goed gegaan en ineens was het weer bal. App verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Gaat nu wel weer goed. Krijg er de vinger niet achter; het gebeurt uit het niks. 

Gelukkig is het na het opnieuw installeren weer goed, maar het blijft wel raar dat het gebeurde. Mocht het terugkomen, kan ja dan kijken of er iets specifieks gebeurt als dat voorkomt? Bijvoorbeeld dat je tussen zenders wisselt, naar het menu gaat, de app voor het eerst opstart. Als het vaker voorkomt kunnen dat soort dingen helpen.

Hi Jasper. 

Zelfde tv. Heel lang goed gegaan en ineens was het weer bal. App verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Gaat nu wel weer goed. Krijg er de vinger niet achter; het gebeurt uit het niks. 

Verwijderen van app is niet nodig, (eventueel geforceerd) sluiten van de app is genoeg en véél minder omslachtig, dan ben je met een sec of 10-15 weer op good-to-go. Zie dit eerdere bericht. 

Zou er niet teveel achter zoeken.Het gebeurt alleen bij het schakelen van de video kwaliteit. Dus was even je verbinding (wifi?) net wat minder, of iemand in je netwerk was iets groots aan het downloaden (op de achtergrond een update kan ook), of nog tig andere redenen kunnen het zijn waarom soms even internet net niet optimaal was. Heel vaak merk je er niets van, maar nu dan b.v. wel. 
Had je het veel achter elkaar in korte tijd, klinkt het als een druk Wifi kanaal in je omgeving waardoor je tv echt minder kwaliteit verbinding ervaart (maar dat hoeft niet). Met dit als gevolg. Gebruik dan even de KPN Thuis app thuis even om een beter kanaal te zoeken.

Reageer