Skip to main content

Net de vraag gesteld. Niet meer terug te vinden. Waarom kan ik KPN niet bellen of chatten? Gaat om kleurvervaging van het groen in beeld. Vooral bij bomen, bosranden, zijn de groene contouren vaag. Updates van tv ontvanger en tv helpen niet. Philips benaderen kan niet. Wie heeft een suggestie?

Groetjes Bert

Hallo

Ik heb een Philips tv. 43PUS6704/12. Vaak begint de kleur groen te vervagen. Vooral wanneer bomen, bossen, landschappen te zien zijn. Contouren van bomen zijn vaag. Updates van de KPN ontvanger en van de tv helpen niet. Ik kan KPN niet bellen of chatten. Met Philips krijg ik ook geen contact. Wie kan mij op weg helpen?

 

Admin: dubbele topic samengevoegd


Net de vraag gesteld. Niet meer terug te vinden. Waarom kan ik KPN niet bellen of chatten? Gaat om kleurvervaging van het groen in beeld. Vooral bij bomen, bosranden, zijn de groene contouren vaag. Updates van tv ontvanger en tv helpen niet. Philips benaderen kan niet. Wie heeft een suggestie?

Groetjes Bert

Gaat om een Philips 43PUS6704/12 die optimaal is ingesteld en de laatste updates heeft gehad. De KPN tuner is ook recent ge-updated. 


Hallo @Samaritaan , KPN kun je bereiken onder 0800 0402 of via de chat:

www.kpn.com/service

Â