Skip to main content

kpn itv app… moeders met 1 gig glasvezel kijk hele dagen tv .. soms hapert het ...of freeze

erg irritant ...doe hier iets aan KPN de itv app is gewoon waardeloos

freeze ...stilstaand beeld soms 4 seconden ….en ken meer mensen ook via glasvezel ook via de app en allemaal nieuwe tv niet ouder dan half jaar 

jullie itv is gewoon waardeloos!!!!  

met 1 gig glasvezel… boven kijk ze met jullie kastje daar is het minder erg ...alle bekabeling CAT8 

want daar zorg ik zelf voor !!!!!!!!

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels

Hi @dannyvdm! Ik wil je graag helpen om kijken van iTV weer goed te krijgen. 

Wil je wat meer informatie geven? Op welk merk en type tv je de app gebruikt bijvoorbeeld. Of de tv verbonden is via wifi of internetkabel. En welke versie van de iTV app je gebruikt op deze televisies. 

Wil je voor de zekerheid ook je FTU 2 minuten stroomloos maken? En je Experia Box resetten?  Als je dit minder dan een maand geleden al gedaan hebt hoef je dit niet opnieuw te doen. Laat het dan gewoon hier weten. 


Ftu stroomloos? 
welke app versie neem toch aan dat jullie de nieuwe versie voor download aanbieden

dit alles aangesloten lan glasvesel 1 gig 

phillips tv 4 maanden oud met android

dus niks geks…. Op ned 1 nog steeds haperingen soms een seconde soms langer

en ken ook mensen met sony tv jaar oud via lan zelfde probleem

dusssss….kpn doe er wat aan..!!!!!!!!!!

 


@dannyvdm het FTU is het glasvezelpunt in je woning. Verder begrijp ik dus dat de Philips met een internetkabel is aangesloten? Zit hier eventueel nog een switch tussen?