Skip to main content

Kpn itv app werkt niet op ipad mini 6, ten minste het terugkijken van opgenomen programma’s.

@Mub (van welke zenders zijn de opnames?)

Voorheen kon het wel maar sinds vandaag kan ik bepaalde opnames niet meer online via de website bekijken, het betreft dan opnames van bijv. BBC first  en Bahrat (129) wat tot gisteren wel gewoon kon. Ik krijg nu de foutmelding: “deze opname kun je alleen via de tv ontvanger bekijken” 

Van de Nederlandse zenders kan ik de opnames overigens wel gewoon online bekijken... 

 

Dit is hopelijk tijdelijk want waar heb de opname mogelijkheid anders voor.  Terug naar de opname apparatuur met harde schijf en via je eigen netwerk online streamen ;-0 


Hallo @Mub ,

Je kunt alleen thuis maar via je eigen ontvanger naar bepaalde opnames van buitenlandse zenders kijken. Dat is, als het goed is, al vele jaren zo.   

Echter, er was een bug en door een melding van PeterG is deze bug sinds kort gedicht.

Zie ook dit topic : 

 

Dat het wel kon via Android, Android-TV en website bleek een fout. 

Doordat ik klaagde dat het via de app in mijn Samsung niet kon en een ander over de app in Apple's is dit gecorrigeerd. 

Al bovenstaande werkt via het gewone internet en volgens de afspraak met de BBC mogen die zenders via dat alleen live beschikbaar zijn.

Opnames via de decoders lopen over een andere, afgeschermde route. En het mag dus alleen via die apparaten. 

Het is wat het is al ben ik er ook wat droevig over. Ik denk er sterk over ook voor de slaapkamer nu een extra ontvanger te nemen. Want daar gebruik ik Android-TV waarop het ook niet meer werkt.

 

 


Het gaat ook om de Nederlandse zenders en programma’s zoals bijvoorbeeld “Met het mes op tafel”. Online via kpn kan ik het wel bekijken maar op de ipad via de app loopt het steeds vast en begint het weer opnieuw. Of alleen geluid en geen beeld.